توسعه صنعت گامی مهم  برای برون رفت از مشکلات بیکاری و اشتغال مازندران

شریعتی  گفت: باید نوع نگاه به سرمایه‌گذاری را افزایش دهیم و به سمت توسعه صنعت حرکت کنیم تا توسعه ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، غلامرضا شریعتی امروز(۲۴آذر) در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شرق مازندران اظهار کرد: سرمایه‌گذارانسربازان خط مقدم جهاد  اقتصادی هستند واکنون که دشمن در پی ناآرامی است، استاندار مازندران ، معاونان و مدیران کل، سازندگی و توسعه را با قوت در دستور کار قرار داده است تا امیدآفرینی کنند.

 

 نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از یک دهه به فرموده رهبری در جنگ اقتصادی قرار داریم و دشمن وارد جنگ تمام عیار شده و ما باید از شرایط بحرانی در تمام دستگاه‌های اجرایی با در میدان بودن عبور کنیم و جنگ را درک کنیم و با سازوکار زمان صلح در جنگ اقتصادی نجنگیم. شریعتی گفت: ساز و کار امروز ما در دستگاه‌ها مانند دوران جنگ نیست و سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان درگیر بروکراسی اداری هستند.

 

شریعتی افزود: فشار اقتصادی و میدان جنگ را باید درک کرد و با فداکاری در عرصه نبرد با دشمن وارد شد و نباید با سرمایه‌گذار برخورد کرد.
 

 

وی یادآور شد: در قرارگاه جهادی در جنگ اقتصادی باید متناسب با شرایط حرکت کرد و قواعد را متناسب با دوران جنگ پیش برد.
 

 

شریعتی گفت:  ۲ مجوزهای تایید محور و ثبت محور  داريم و در ثبت محور سه روزه انجام‌می شود و در تایید محور مشکل داریم.

 

 وی بیان کرد: در گلوگاه سرانه زمین برای هر نفر ۴ هزار متر مربع است و نمی توان کاری کرد و بلید از کشاورزی عبور و البته کشاورزي دانش بنیان را تقویت کرد و به سمت صنعت حرکت کرد.
 

 

شریعتی افزود: ۳.۵ میلیون هکتار جنگل مازندران به زیر ۱.۵ میلیون رسید و اگر محیط زیست و منابع طبیعی می خواهیم ناچاریم به سمت صنعت حرکت کنیم.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: نوع نگاه به سرمایه‌گذاری را افزایش دهیم و به سمت توسعه صنعت حرکت کنیم تا توسعه ایجاد شود. ۳۲ هزار بهشهر و ۱۰ هزار گلوگاه و ۱۵وهزار بیکار ثبت نام شده داریم و بدون صنعت و تسهیل گری چگونه‌می توان به مشکلات نائل شد.
 

 

شریعتی یادآور شد: امروز پسماند استان بعنوان دغدغه جدی نیست و به ریل وارد شد و با دانش بنیان کردن در حال انجام است و در بخش آب ۳ هزار میلیارد تومان برای پروژه پول می آید و در زهکشی اراضی استان کارهای خوبی شروع شد.

 

 نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عقب ماندگی جدی در مازندران داریم و در ۴ دهه با سیاست اشتباه  کشاورزي محور بودن مازندران این استان‌متضرر شد و اکنون باید به داد استان و جوانان برسیم.
 


 

کد خبر 1240081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha