رسالت دستگاه های فرهنگی، ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان گفت: مهمترین رسالت دستگاه های فرهنگی، ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، با حضور محمد ناظری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان، عباس شیبک رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر زاهدان، هراتی رییس بنیاد زاهدان و شهرکی رییس اداره ورزشی بنیاد استان، جلسه ای در خصوص راه کارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و چگونگی برگزاری یادواره ها برگزار گردید.

 

محمد ناظری با اشاره به با اهمیت بودن برگزاری یادواره های شهدا، خاطر نشان کرد: جامعه امروز ما مستلزم بصیرت افزایی و دشمن شناختی است که برگزاری یادواره های شهدا می تواند نقش به سزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد.

 

وی ادامه داد: مهمترین رسالت دستگاه های فرهنگی به عنوان متولیان توسعه فرهنگ صحیح در جامعه، اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

 وی افزود: بی تردید این انقلاب عزت و سربلندی اش را مدیون خون شهدا و ایثارگران است و اگر همین روحیه ایثار و شهادت در جامعه نسل به نسل و سینه به سینه منتقل شود، هیچ آسیب و گزندی به این انقلاب نخواهد رسید.

  رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر زاهدان هم در این جلسه افزود: برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در اولویت برنامه های فرهنگی ماست و امیدوارم با برگزاری این گونه یادواره ها گامی در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا برداریم.

کد خبر 1240094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha