پنج شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری آرام می گیرد

حسین میرزایی گفت: همزمان با ۲۹ آذر پیکر پنج شهید گمنام در استان چهارمحال و بختیاری تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، محسن حسین میرزایی روز پنجشنبه (۲۴ آذر) در شورای هماهنگی حفظ و نشر آثار دوران دفاع مقدس این استان که در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: آیین استقبال از شهدای گمنام در فرودگاه شهرکرد برگزار می‌شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر برنامه ریزی دقیق برای استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان، تصریح کرد: باید تمامی دستگاه‌های اجرایی در همین رابطه به وظایف خود عمل کنند.

 

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی کامل و موثر در خصوص برنامه‌ها صورت گیرد تا مردم در مراسم حضور باشکوهی داشته باشند و آیینی در خور و شایسته این شهیدان والامقام برگزار شود.

 

حسین میرزایی در ادامه با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جزو مسئولیت های ذاتی دستگاه‌های اجرایی است، اظهار داشت: مقاومت و استکبارستیزی جزو آموزه‌های دینی و گفتمان ناب امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

 

وی با گرامیداشت هفته بصیرت و روز مقامت همزمان با ۱۳ دی، خاطرنشان کرد: هرکجا از استکبارستیزی عقب نشینی کردیم، دشمن چند قدم جلو آمد، مقاومت برخواسته از احادیث ائمه اظهار (س) است و شاخص اصلی مقاومت در جهان اسلام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌ها در این همین رابطه تشییع و تدفین شهدا است و برگزاری یادواره های شهدا باید برای بسط و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار قرار گیرد.

 

کد خبر 1240138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha