شهید سلیمانی عصاره فرهنگی است

رحیمی زنگنه، گفت: شهید سلیمانی عصاره فرهنگی ، مظهر شجاعت و عرفان و غیرت بود که بزرگداشت او تجلیل از همه خوبی‌ها و تقویت جبهه حق و محور مقاومت است.

ابراهیم رحیمی زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و یاد و خاطره شهید سلیمانی،گفت : اقتدار و عظمت ایران اسلامی را در داخل و خارج از مرزها را مرهون جانفشانی‌های امثال سردار سلیمانی است و هرچه در این زمینه قلم‌فرسایی کنیم و بنویسیم هنوز هم بسیار ناچیز است

 

سرپرست فرماندار کرمانشاه ، افزود: شهید سلیمانی که عصاره جبهه حق و امت ایران اسلامی بود، به دست شقی ترین انسان های روی زمین به شهادت رسید و امروز دنیا شهید سلیمانی را می شناسد.

 

وی با اشاره به ورود کاروان روایت حبیب به کرمانشاه در راستای برنامه سالروز شهادت شهید سلیمانی، خاطر نشان کرد: این کاروان به یاد سردار دل‌ها برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی را در دروازه کربلا اجرا می‌کنند.

 

رحیمی زنگنه ،تصریح کرد: مکتب حاج قاسم محتوای قوی دارد و به واسطه راه افتادن «کاروان هنری روایت حبیب» با سلاح قوی هنر مطرح می‌شود. محتوای مکتب سردار دل‌ها فرهنگ شهادت است. در این مکتب حالات شهید سلیمانی و یاران و شاگردان برجسته مکتب عشق دیده می‌شود و مخاطبان اصلی آن نوجوانان و جوانان هستند و جوانان دنبال عشق و عاشقی هستند و کافی است ما در قالب برنامه‌های قشنگ هنری راه صحیح عشق را به آن‌ها نشان دهیم.

 

سرپرست فرمانداری کرمانشاه، اظهار کرد: شهید سلیمانی همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند پس از سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم به آرزوی شهادت در راه خدا رسید.

 

وی درپایان گفت: برپایی نمایشگاه شهید سلیمانی، برنامه‌های نمایشی برای نسل جدید، زنگ حاج قاسم در مدارس، حضور گروه‌های هنری در محلات کرمانشاه، شب خاطره حاج قاسم از جمله برنامه‌های این کاروان است.

کد خبر 1240157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha