موشک هایپرسونیک کابوسی برای آمریکا است/ وحدت حوزه و دانشگاه ظرفیتی بی بدیل برای نظام اسلامی

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: امروز موشک های ایران و دستیابی ما به موشک های هایپرسونیک تبدیل به کابوسی برای نیروی فضایی آمریکا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۲۵ آذرماه ماه) حجت الاسلام «رضا احمدی نیک»، در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن سفارش به تقوای الهی، گفت: یکی از مصادیق کسب تقوا و تقویت آن، کنترل و غلبه بر هوای نفس و خواهش های نفسانی است که در این زمینه اراده و همت لازم است.

 

امام جمعه قلعه گنج افزود: یکی از کلید واژه هایی که بارها مقام معظم رهبری(حفظه الله) از آن استفاده کرده و روی آن تاکید دارند، ایران قوی است.

 

وی خاطرنشان کرد: ایران قوی و مستقل مولفه هایی همچون اقتصاد قوی در حوزه معیشت مردم و اقتصاد خانواده، سیاست قوی در عرصه های داخلی و خارجی و فرهنگ کار و تلاش دارد.

 

حجت الاسلام احمدی نیک ادامه داد: یکی دیگر از مولفه های ایران قوی و مستقل، در حوزه مسائل دفاعی و امنیتی است که امروز در حوزه موشکی و پهبادی تسلیحات ایرانی خواب را از چشمان دشمنان ربوده است.

 

خطیب جمعه قلعه گنج ابراز کرد: امروز موشک های ایران و دستیابی به موشک های هایپرسونیک کابوس نیروی فضایی آمریکا شده است.

 

وی با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در اغتشاشات اخیر، تاکید کرد: این رژیم پیشرفت صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و قدرت نظامی ایران را هدف قرار داده تا به تراز قدرت نظامی اسرائیل نرسد.

 

حجت الاسلام احمدی نیک عنوان کرد: روز تحقیق و پژوهش و همچنین روز حمل و نقل را به همه رانندگان، که در اقتصاد قوی کشور کمک می‌کنند و با بی توجهی تو دهنی به اغتشاشگران و عوامل نفوذی غربی ها زدند، تبریک عرض می کنم.

 

امام جمعه قلعه گنج با گرامیداشت ۲۷ آذر روز شهادت شهید مفتح، اظهار کرد: این روز به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است‌.

 

وی خاطرنشان کرد: آنچه که برای پیشرفت ایران اسلامی و قوی در گام دوم انقلاب حایز اهمیت می باشد معرفی وحدت، همگرایی و همراهی حوزه و دانشگاه انقلابی در گام دوم انقلاب است.

 

حجت الاسلام احمدی نیک با بیان این مطلب که یلدا پیش رو است، عنوان کرد: این شب به اصطلاح طولانی ترین شب سال معروف شده، یلدا جزء آداب و رسوم ملی ما و فرصتی بسیار خوب برای تقویت سبک زندگی اسلامی ایرانی از جمله فرهنگ ایثار، کمک به نیازمندان، صله رحم و احترام به بزرگترها است.

 

خطیب جمعه قلعه گنج در خاتمه ضمن تشکر از رئیس شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیران استانی و شهرستانی و نماینده فرماندار، گفت: امیدوارم ان شالله در این دولت انقلابی شاهد تحولات خوبی در راستای رفع مشکلات مردم در حوزه اقتصادی باشیم.

کد خبر 1240174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha