نقش موثر امورات پژوهش محور در شناسایی مشکلات کشور

حامدی با اشاره به نقش موثر امورات پژوهش محور در شناسایی مشکلات کشور بر لزوم تحول و تعالی در هر سازمان و راهبرد پیاده سازی نظام مدیریت دانش در سطوح سازمانی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، نادر حامدی امروز ( جمعه، ۲۵ آذر) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توجه به مسائل پژوهشی موجب توسعه کشور در حوزه‌های مختلف می‌شود، اظهار کرد: یکی از راه‌های توسعه کشور که در بیاینه گام دوم انقلاب در راستای تمدن سازی نوین اسلامی به آن تاکید شده است، علم و دانش و توجه به مسائل پژوهشی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب نشان دهنده ی عزت و اقتدار و پیشرفت یک کشور است. 


وی با اشاره به نقش موثر امورات پژوهش محور در شناسایی مشکلات کشور گفت: توجه به کارهای پژوهشی و تحقیقاتی بدون شک نقش مهمی در شناسایی  مسائل و مشکلات، بن بست شکنی، حل آن مشکل و کمک به پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد.


معاون دانش و پژوهش سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم تحول و تعالی در هر سازمان و راهبرد پیاده سازی نظام مدیریت دانش در سطوح سازمانی بیان کرد: معاونت دانش و پژوهش سپاه از سال ۸۹ با هدف دانش بنیان کردن سپاه و پژوهش در حوزه علوم انسانی و ایجاد شبکه دانشی سپاه تشکیل شد که تاکنون بسیار موفق عمل کرده است.


حامدی یکی از اهداف معاونت دانش و پژوهش سپاه قدس گیلان را توجه به امور پژوهشی مسئله محور دانست و افزود: رصد و پایش دانشی، تجربه‌نگاری رخدادی و دوره‌ای، تشکیل تیم‌های اندیشه‌ورز، اجرای پژوهش‌های مسئله محور در سطح سپاه استانی و نواحی مقاومت بسیج از جمله اهداف شاخص معاونت دانش پژوهش در سپاه قدس گیلان بوده است.


وی با اشاره به هفته پژوهش و فرصت مغتنم قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های فعالین عرصه دانشی و پژوهشی اعلام کرد: تجلیل از دانشوران، پژوهشگران و تجربه نگاران برتر پاسدار در قالب جشنواره دانشی امام علی(ع)، دیدار با خانوده معظم شهدا ی دانشی ،مدافع حرم و مدافع امنیت، بازدید علمی ، برگزاری مسابقه پیامکی روزانه در صدای مرکز گیلان و ...  از جمله برنامه‌های شاخص معاونت دانش و  پژوهش در هفته پژوهش در سطوح سازمانی است.
 

کد خبر 1240194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha