استفاده ابزاری آمریکا از موضوع آزادی زنان برای فشار علیه ایران

آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت اعلام کرد: آمریکا از موضوع آزادی زنان برای تحت فشار گذاشتن ایران استفاده ابزاری می کند چرا که بیشتر تاثیر تحریم های گستره متوجه زنان و کودکان ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 25 آذر) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت، گفت: در آشوب های اخیر پرچم مبارزه با ایران را دولت آلمان به نیابت از آمریکا به دست گرفته است.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: دولت آلمان به کمک سه هزار نیروی ویژه 25 آلمانی را به بهانه تلاش برای کودتا تحمل نکردند و دستگیر کردند.
 
امام جمعه رشت افزود: اروپایی ها اما در ایران چند ده هزار نفر را تجهیز و تحریک کردند تا کشور ما را به آشوب بکشند.
 
وی تصریح کرد: دولت های اروپایی به ویژه آلمان برای انحراف افکار عمومی از بحران سوخت و انرژی مسئله کوتا علیه دولت را مطرح و تبلیغ کرده است.
 
فلاحتی گفت: دولت های اروپایی درگیر بحران انرژی هستند و با کمبود گاز ممکن است منابع طبیعی اروپا با خطر جدی مواجه شود.
 
وی اعلام کرد: 222 کودک از مهاجرین توسط دولت انگلیس از پدر و مادر خود جدا و ربوده شده اند و از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نیست.
 
وی با اشاره به خارج کردن ایران از کمیسیون مقام زن توسط آمریکا و سازمان ملل، گفت: در ایران بسیاری از زنان در مراکز علمی در حال تحصیل و در ارتباط با مجامع علمی بین المللی هستند.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد: حقوق زنی که آمریکا به آن معتقد است هدفش بهره کشی جنسی از زنان است.
 
وی گفت: در آمریکا سالانه 15 هزار زن را قاچاق می کنند و همین کشور به ظاهر مدعی حقوق زنان، بیشترین زندانی زن را در دنیا دارد.
 
فلاحتی اظهار داشت: غرب زن را یک کالای مصرفی می داند و ارزشی برای شخصیت زن قائل نیست.
 
وی اضافه کرد: عربستان سعدی مقام 66 رعایت حقوق زنان را دارد، اما آمریکا کاری با عربستان ندارد چون این کشور گاو شیرده عربستان است.
 
امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: در ایران 30 هزار زن پزشک متخصص داریم و زنان اگر دوشادوش مردان نباشند از نظر حضور در جامعه پایین از مردان هم نیستند.
 
وی یادآور شد: آمریکا از موضوع آزادی زنان برای تحت فشار گذاشتن ایران استفاده ابزاری می کند چرا که هزار و 800 تحریم علیه ایران از سوی آمریکا وضع شده که بیشترین تاثیر را بر زنان و کودکان دارد، این در حالی است که آمریکا به دروغ خود را حامی حقوق زن در دنیا معرفی می کند.
 
فلاحتی اذعان داشت: در سال 2022 در آمریکا 30 زن توسط پلیس به ضرب گلوله کشته شده اند.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه بر استفاده بهینه از آب تاکید کرد و گفت: باید کشاورزی براساس شیوه های نوین انجام شود چرا که در آینده روش های سنتی پاسخگو نیست.
 
وی همچنین با گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: در سایه انقلاب اسلامی این دو مرکز علمی یکدیگر را شناختند.
 
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه حوزه و دانشگاه دوبال تعالی انقلاب هستند، اظهار کرد: دشمنان می دانند این دو مرکز علمی جز به تعالی جامعه ایرانی نمی اندیشند.
کد خبر 1240210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha