حجت الاسلام ارزنده گفت: همه کشورهایی که در مقابل ایران اسلامی بودند در حال رکود و شکست هستند اما ایران اسلامی در حال پیروزی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان گفت: همه کشورهایی که در مقابل ایران اسلامی بودند در حال رکود و شکست هستند اما ایران اسلامی در حال پیروزی است و همین که به چند نوجوان گمراه و مزدوران متوسل شدند، نشان می‌دهد که دشمن به آخرین مراحل خود رسیده است.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه برخی از کشورها دچار بحران شدند، افزود: به طوری که انگلستان با وضعیتی روبرو شده که با فاصله کم باید دولت عوض شود، در آلمان می‌گویند کودتا شده، اسرائیل در چهار سال چهار دولت عوض کرده، در فرانسه اغتشاشاتی وجود دارد و دیگر کشورهای عربی به عربستانی که ادعای قدرت داشت، توجه ندارند.

وی با اشاره به فراخوان اعتراضات در روزهای ۱۴، ۱۵، ۱۶ آذرماه، اظهارکرد: در این ایام تجزیه طلبان برای ایران نقشه کشیده بودند به طوری که رسماً اعلام کرده بودند با اسلحه بیرون بیایید و برادران سپاه در اقلیم کردستان با همکاری دولت مرکزی ۵۱ پایگاه را زدند و نگذاشتند تجزیه طلبان وارد کشور شدند.

وی با بیان اینکه نباید فریب دشمن را بخوریم، تصریح کرد: دولت رئیسی هنور با گذشن یکسال و نیم به دنیال آوار برداری ویرانه هایی است که وجود دارد و همچنان کار می کند.

حجت الاسلام ارزنده گفت: دولت قبل دلار را از سه هزار به ۳۰ هزار تومان رساند و دولت فعلی اگر دلار را از ۳۰ به ۳۰۰ هزار تومان برساند تازه برابر شده و اگر بالاتر رفت صحبت کنید. فکر کردید مردم متوجه نیستند و فراموش کردند؟ از مردم حیا کنید.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه براساس آمارهای جهانی رشد اقتصادی سال ۲۰۲۰، پنج درصد است و رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۲۵ به هفت درصد می‌رسد، بیان داشت: یعنی رتبه ایران از میانگین رشد اقتصادی جهان تا سه سال دیگر، بالاتر می‌رود.

 

کد خبر 1240222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha