حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی تمام عیار برای همه انسان ها هستند

حجت الاسلام خواجه پور با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی تمام عیار برای همه انسان ها هستند، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) تربیت شده مکتب پیامبر (ص) و یک اسوه به تمام معنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام رحم الله خواجه پور در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان مارگون با موضوع ایام فاطمیه(س)، اظهار کرد: ایام فاطمه(س) بهترین فرصت و زمان برای بیان حقایق اسلامی و جهاد تبیین است که دلسوزان و آگاهان با توجه به این برهه زمانی، می توانند به آن توجه کنند.


امام جمعه مارگون با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی تمام عیار برای همه انسان ها هستند، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) تربیت شده مکتب پیامبر (ص) و یک اسوه به تمام معنی است.


وی خطاب به دشمنان اسلام، حجاب را مانع فحشا دانست و در ادامه، یادآور شد: دشمنان باید ببینند که بانوان محجبه ایران اسلامی بعد از انقلاب اسلامی چه پیشرفت هایی کرده و در اجتماع و در زمینه های مختلف نقش آفرینی می کنند.


حجت الاسلام خواجه پور گفت: امروز دشمنان بنیان خانواده را نشانه گرفته و به دنبال این هستند که خانواده و جایگاه مادر و زن را در خانه و خانواده متزلزل کرده و آن را به لجن بکشاند، که البته به حول و قوه الهی و هوشیاری مادران و زنان بزرگوار به این هدف نخواهند رسید.

کد خبر 1240252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha