بسته های معیشتی در بین ۸۰۰ خانواده تحت حمایت شهرستان زنجان توزیع شد

به گفته سهرابی در آستانه شب یلدا و با هدف کمک به بهبود تغذیه و معیشت خانوادههای عزیز تحت حمایت ۳۵۰۰ کیلو گرم گوشت مرغ با اولویت بیماران، سالمندان و ایتام توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حسن سهرابی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توجه به وضعیت معیشتی مددجویان عزیز تحت حمایت همواره یکی از دغدغه ها و اولویتهای اصلی این نهاد است :گفت در آستانه شب یلدا و با هدف کمک به بهبود معیشت خانوادههای عزیز تحت حمایت ۳۵۰۰ کیلو گرم گوشت مرغ به تعداد ۱۶۰۰ قطعه بین ۸۰۰ خانواده عزیز تحت حمایت شهرستان زنجان توزیع شد.

 

 

رئیس کمیته امداد شهرستان زنجان افزود: این میزان گوشت مرغ با اولویت خانواده های دارای بیماری خاص و صعب العلاج زمین ،گیر کودکان زیر پنج سال دارای سوء تغذیه مادران باردار و شیرده ،سالمندان خانوادههای عائله مند توزیع شد.

 


سهرابی ادامه داد در حال حاضر قریب به ۷۵۰۰ خانوار عزیز تحت حمایت کمیته امداد شهرستان زنجان بوده و از خدمات این نهاد در سرفصل های مهم، درمانی، فرهنگی، اکرام ایتام ،اشتغال کمک هزینه خدمات ،ازدواج معیشتی با اولویت توانمندسازی بهره مند هستند.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان زنجان با قدردانی از مشارکت و همراهی مناسب خیران در برنامههای اجرایی این نهاد در زمینه رسیدگی به وضعیت ایتام و نیازمندان تصریح :کرد در استانه برگزاری مراسم سنتی شب یلدا از خیران ونیکوکاران درخواست میکنیم تا همانند سنوات گذشته در تهیه سبدهای معیشتی خانواده های عزیز ایتام و نیازمند این نهاد را یاری نمایند.

کد خبر 1240315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha