«فلسطین» پیروز واقعی مسابقات جام جهانی قطر بود

خبرنگار روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارش خود درباره جام جهانی ۲۰۲۲ میلادی گفت: حمایت هواداران مراکشی، چه سعودی و چه تونسی از فلسطین در جام جهانی قطر نشان داد که فلسطین پیروز واقعی مسابقات جام جهانی قطر بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «وفا»، جام جهانی 2022 قطر با جام جهانی سال های گذشته بسیار متفاوت بود و مسئله فلسطین این بار بسیار در این جام پر رنگ بود و همین امر باعث شد که حتی رژیم صهیونیستی نیز به آن اعتراف کرد و خبرنگار هاآرتص در گزارشی به این مسئله پرداخت.

 

عوزی دان خبرنگار روزنامه هاآرتص که برای جام جهانی 2022 به قطر سفر کرده است، گزارشی را تحت عنوان «صرف نظر از پیروز مسابقه نهایی فلسطین در قطر پیروز شد» منتشر کرد و به مطرح شدن فلسطین در جام جهانی 2022 قطر پرداخت.

 

وی در این گزارش آورده است: پیروزی بزرگ در جام جهانی 2022 ، همبستگی اعراب با فلسطینی ها است و پرچم فلسطین بیشترین محبوبیت را در این جام جهانی داشت و احساس می شود که 33 کشور شرکت کننده در جام جهانی ، فلسطین برایشان اهمیت داشته است، حتی با عبور از مسابقه نیمه نهایی و رسیدن به مسابقه نهایی نیز چیزی تغییر نکرده است، داخل و خارج ورزشگاه ها، در مترو و خیابان ها و حتی پس از شکست تیم های عربی همچنان همراهی با فلسطین قابل مشاهده است.

 

خبرنگار «هاآرتص» در ادامه گفت: با نزدیک شدن به پایان جام جهانی فوتبال 2022، حمایت از فلسطین حتی از سوی نگهبانان مترو و مقامات امنیتی ادامه دارد به طوری که پرچم فلسطین بر روی دستگاه های فلز یاب مشاهده می شود، اوج این مسئله زمانی بود که یک مراکشی از طریق بلندگوی ورزشگاه اعلام کرد که «زنده باد مراکش، زنده باد فلسطین، آزادی فلسطین اشغالی»، و منظورشان در مناطقی که در سال 67 اشغال شده بود نبود، بلکه مقصودشان  ازآزادی بحر تا نهر بود.

 

این خبرنگار صهیونیستی درتحلیل خود آورده است: نظر می رسد که هر طرفدار عرب - چه قطری یا مراکشی، چه سعودی و چه تونسی – پرچم فلسطین را در دست دارد و با این کار، همه را به همبستگی دعوت می کند و این نشان می دهد که جهان عرب موضوع فلسطین را فراموش نکرده است.

کد خبر 1240326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha