افزایش بی رویه مصرف گاز خانگی در زمستان

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در فصل سرما میزان مصرف گاز خانگی بخش زیای از تولید را به خود اختصاص می دهد و مجبور می شویم سهم صنایع را کاهش بدهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ منوچهر فلاح، شنبه(26 آذر) در جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری با اشاره به اینکه در تولید و انتقال گاز در کشور مشکل خاصی وجود ندارد؛ افزود: کمبود و ناترازی گاز هر ساله در فصل سرما اتفاق می افتد.

 

 

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان افزود: در فصل سرما میزان مصرف گاز خانگی بخش زیای از تولید را به خود اختصاص می دهد و مجبور می شویم سهم صنایع را کاهش بدهیم.

 

 

وی با بیان اینکه مصرف آب و برق در تابستان دو برابر زمستان و مصرف گاز در زمستان بین هفت تا 10 برابر می شود؛ اظهار کرد: مصرف گاز خانگی زمستان در استان کرمان 9 برابر تابستان می شود.

 

 

فلاح ادامه داد: گاز طبیعی خیلی قابل ذخیره سازی نیست و توصیه می کنیم دمای منازل و ادارات دمای رفاه( 18 تا 21 درجه) باشد اما متاسفانه دمای خانگی در ایران با مصرف بی رویه 26 درجه است.
 

 

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان تاکید کرد: دمای ادارات دولتی باید 18 درجه تنظیم شود و موتورخانه ها در ساعات تعطیل، خاموش باشد.

کد خبر 1240331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha