اهدای ۱۰ هزار بسته شب یلدا از سوی خیرین جوان تبریز

۱۰ هزار بسته‌ یلدایی کامل جهت توزیع میان نیازمندان تبریز به همت خیرین جوان تبریز تهیه شده است.

«محرم بیرق‌دار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از تدارک ۱۰ هزار بسته‌ی یلدایی کامل جهت توزیع میان نیازمندان تبریز خبر داد و اظهار داشت: در مناطق حاشیه‌نشین و محروم شهر خانه‌هایی داریم که توان تهیه‌ی ابتدایی‌ترین نیازهای زندگی را ندارند و وضعیت آنان غیرقابل توصیف است. ما خانواده‌هایی را دیده‌ایم که سفره‌شان کپک زده بود و نان برای خوردن نداشتند و یخچال فرسوده و خالی‌شان را از برق کشیده بودند.

موسس خیرین جوان تبریز خاطرنشان کرد: برای خانواده‌هایی با این وضعیت که به‌دلیل از کارافتادگی سرپرست خانواده و یا فقدان وی، در مشقت زندگی می‌کنند «شب یلدا» مفهوم ندارند و بدین جهت به رسم همه ساله اما وسیع‌تر از قبل تصمیم به تهیه پک‌هایی متشکل از میوه و آجیل و … گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه در راه تحقق این اقدام خداپسندانه شاهد یاری اقشار مختلف مردم هستیم، تصریح کرد: تبریز بهشت نیت‌های خیر است و افرادی با تمکن مالی مختلف همواره حامی مستضعفان بوده‌اند. برخی کمک‌های چند ده میلیونی می‌کنند و گروهی دیگر نیز حتی شده ۱۰ هزار تومان می‌دهند و شریک کار خیر می‌شود. این فرد اگر توان مالی داشته باشد بیشتر از این هم پرداخت می‌کند و چنین روحیه‌ای ستودنی است.

بیرق دار افزود: بعد سال‌ها فعالیت در این عرصه ما به کمک گزارشات مردمی و تحقیقات نیازمندان واقعی را شناسایی کرده‌ایم و همین موجب شده تا احسان واقعی صورت گیرد و آنچه از سوی خیرین به‌دست‌مان می‌رسد صرف آنانی شود که حائز شرایط حمایت مالی‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: تا کنون ۱۱۱ هزار بسته معیشتی در حاشیه شهر تبریز در ایام مختلف سال و در میان نیازمندان واقعی که شناسایی شده، توزیع کرده‌ایم و تمام این اقدامات با همراهی و همکاری نیکوکاران و خیران و همشهریان نوعدوست تبریزی انجام می‌شود.

کد خبر 1240332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha