برگزاری کلاس های روشنگری و تبیین در کانون امام خامنه ای خنداب

یادگاری از برگزاری کلاس های روشنگری و تبیین در کانون امام خامنه ای خنداب ویژه اعضای کانون خبر داد.

محسن یادگاری با اشاره به اهمیت تربیت دینی نسل جوان و نوجوان و در کنار آن سلامت جسمی و روحی این عزیزان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای مدظله العالی و پایگـــاه بسیج سیداحمدخمینی(ره) خنداب در کنار تمای فعالیت های فرهنگی و ورزشی به پرورش استعداد های جوانان در بخش های مختلف دینی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و ... می پردازد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای افزود: ما در کنار کلاس های آموزشی و ورزشی به برگزاری حلقه های صالحین نیز می پردازیم تا نسل جوان و نوجوان در کنار این فعالیت های با مفاهیم دینی و ... نیز آشنا شوند.

 

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین ادامه داد: ما در کانون از هر فرصتی برای این مهم استفاده می کنیم با برپایی حلقه های صالحین به تبیین و روشنگری در مورد مسایل مختلف به ویژه مسایل روز می پردازیم.

 

یادگاری بر برپایی حلقات صالحین سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پایگاه سیداحمدخمینی(ره) ویژه اعضای کانون فرهنگي و هنري امام خامنه ای مدظله العالی در سالن ورزشی کوثر خنداب اشاره کرد و گفت: در کنار تقویت جسم به تربیت روح و روان بچه ها نیز پرداخته می شود.

 

وی اضافه کرد: با نظر مسئول تعلیم و تربیت پایگاه بسیج سید احمد خمینی(ره) حلقات صالحین ضمن برگزاری در مسجد در مکان های دیگر همچون سالن ورزشی و پارک برگزار خواهد شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای همچنین به برگزاری جلسه هماهنگی برای تشکیل تیم فوتسال نوجوانان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) با حضور مسئولین ورزشی مسجد در سالن ورزشی کوثر خنداب نیز خبر داد و افزود: طبق مصوبه شورای ورزشی مسجد صاحب الزمان (عج) قرار است ۳ تیم فوتسال با ترکیب سنی نونهالان،نوجوانان و جوانان تشکیل شده و برای مسابقات آتی از سوی پایگاه سیداحمدخمینی(ره) و کانون فرهنگی و هنری امام خامنه ای مدظله العالی اعزام شوند .

 

یادگاری اضافه کرد: طبق روال هفتگی صبح روز جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح تمرین پرشور فوتسال با حضور اعضای حلقات صالحين پايگاه بسيج سيد احمد خميني (ره) و کانون فرهنگی و هنری امام خامنه ای مدظله العالی مسجد حضرت صاحب الزمان عج خنداب در سالن ورزشی کوثر خنداب برگزار شد.

 

وی با اشاره به همکاری کانون‌ فرهنگی و هنری امام خامنه ای مدظله العالی و پایگاه بسیج سید احمد خمینی (ره) مسجد صاحب الزمان(عج)خنداب با یکدیگر در اجرای برنامه ها و کلاس های فرهنگی گفت: کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن، تجوید سطح ۱، اخلاق، قصه ها و آموزه های قرآنی، فوتسال  و تنیس روی میز از برنامه های در حال اجرا در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) خنداب است.

کد خبر 1240371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha