نمایشگاه یاس کبود در تیران راه اندازی شد

نمایشگاه «یاس کبود» با محوریت زندگی حضرت زهرا(س) و شهادت آن بانوی اسلامی در مسجد آقانوروز تیران برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، نمایشگاه «یاس کبود» به همت گروه جهادی اهل البیت(ع) و همت بچه های مسجد آقا نوروز تیران برپا شده تا سیر زندگی و سادگی ارتباط خانوادگی را نشان دهند.

 

شخصیت حضرت زهرا در زندگی فردی و اجتماعی الگویی برای همه جامعه به ویژه جامعه زنان بوده و تبیین آن می تواند فرصتی برای اعتلای افراد باشد.

 

نمایشگاه یاس کبود توانسته بخشی از زندگی این خانواده آسمانی را نشان دهد و تشریح کند که این موضوع می تواند بیشتر ما را در ابعاد مختلف یاری کند تا به سبک زندگی اسلامی برسد.

 

حجت الاسلام اصغر ادریسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی تیران و کرون گفت: این برنامه نمایشگاهی به همت جوانان جهادی رقم خورده و به عنوان نخستین اقدام در ایجاد سیر نمایشگاهی مطرح است.

 

 افزود: روایتگری این نمایشگاه از جمله برنامه هایی است که در این مناسبت انجام می شود و افراد علاوه بر مشاهده نمایشگاه از مبانی و تفسیر آن هم بهره مند می شوند.

 

وی با بیان اینکه عموم مردم می توانند تا 13 دیماه از این نمایشگاه بازدید کنند، تصریح کرد: پیش بینی گروه های دانش آموزی برای بازدید از نمایشگاه شده است.

 

 

فعالیت های هنری برای انتقال پیام

 

«رسول شیرازی» مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری آیت الله مظاهری مسجد آقانوروز گفت: این برنامه فرهنگی فرصت خوبی را برای معرفی زندگی حضرت زهرا به زبان هنر فراهم ساخته است.

 

وی ادامه داد: جذابیت چنین نمایشگاه هایی برای نوجوانان و جوانان بیشتر از دیگر روش ها بوده و با بستر سازی برای روایتگری تاثیر آن بیشتر خواهد شد.

 

 

مشارکت همه جانبه برای برپایی نمایشگاه

 

همکاری مشترک گروه های مردمی و نهادهای اداری با محوریت مسجد از شاخصه های موفق این طرح بوده که می تواند الگویی برای دیگر فعالیت های فرهنگی شهر باشد.

 

مدیریت شهری همراه با دیگر نهادهای اداری در برگزاری این نمایشگاه و فعالیت فرهنگی همکاری داشته است.

کد خبر 1240395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha