تکمیل طرح های نیمه تمام در حوزه ورزش لرستان نیازمند حمایت ویژه است

قیاسیان گفت: توسعه ورزش استان و تکمیل ۳۵ طرح ورزشی مهم این استان، نیازمند حمایت ویژه مسوولان و سرمایه گذاران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سید آرش قیاسیان امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان ملی استان اظهار کرد: استان لرستان ظرفیت های بیشماری در حوزه ورزش دارد.

 

وی با اشاره به نام آوری ورزشکاران لرستان در عرصه های ملی و مبین المللی، افزود: افتخار آفرینی و کسب مدال های رنگارنگ در میادین جهانی توسط ورزشکاران لرستانی حاصل تلاش خستگی ناپذیر امید سلیمانی، محمد نقدی سپهوند و فرشاد علی پناهی مربیان سازنده و فنی می باشد که بدون چشمداشت برای توسعه ورزش این استان تلاش می کنند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: تعامل شورای اسلامی شهر و شهرداری خرم آباد در حمایت از ورزشکاران ملی لرستان قابل تقدیر است و اهدای یک قطعه زمین به حامد امیری، قهرمان ملی استان نشان دهنده توجه جدی مسوولان به ورزش قهرمانی می باشد همچنین نگاه ویژه نماینده ولی فقیه در لرستان در راستای رفع مشکلات شغلی و حمایت از قهرمانان استان ستودنی است.

 

وی بیان کرد: مجموعه ورزشی ۱۵هزار نفری خرم آباد سال ۸۸ کلنگ زنی شده و از پروژه های نیمه تمام استان محسوب می شود که ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی به آن اختصاص یافت و امید می رود تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اظهار کرد: همچنین بهره برداری از ۳۵پروژه بزرگ ورزش استان نیازمند حمایت وزیر ورزش و جوانان و استاندار است.

 

در این آیین از حامد امیری قهرمان پارالمپیک رشته پرتاب وزنه و نیزه، قاسم نوری زاده نایب قهرمان کوراش، امیر محمد بازگیر قهرمان نوجوان ووشو جهان، نگین نظری دارنده مدال برنز آلیش بانوان، زهرا باقری قهرمان کوراش بانوان جهان و مربیان این قهرمانان محمد نقدی سپهوند، سعید القاصی مهر و فرشاد علی‌پناه تجلیل شد.

کد خبر 1240426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha