پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان برتر کشوری شد

پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در اولین جشنواره تجلیل از پژوهشگران مهارتی دانشگاه فنی و حرفه ای کشوررتبه برتر را به خود اختصاص داد.

فاطمه نعیمی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان؛با اشاره به موفقیت خود درکسب رتبه برتراولین جشنواره تجلیل از پژوهشگران مهارتی دانشگاه فنی و حرفه ای کشورگفت: یکی از شاخص‌های رتبه بندی دانشگاه‌ها میزان مهارت دانش‌اموختگان دانشگاه‌هاست؛ به‌همین دلیل آموزش مهارتی به‌عنوان یکی از وظایف دانشگاه‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

مسئول مرکز رشد دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان واین پژوهشگربرتر،  پژوهش را یکی از مهمترین شاخصه های تولید دانش و  پیشرفت جامعه انسانی عنوان کردوافزود: میزان پژوهش های انجام شده در جامعه شاخص توسعه یافتگی آن جامعه محسوب می شود.

 

وی با تاکید بر رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای،ادامه داد: دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان تنها دانشگاه مهارتی دولتی در سطح کشور نقش مهمی در توسعه نیروهای علمی، فنآور و پرورش تکنسین مهارتی دارد.

 

استاد دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت:  آنچه که امروز در دانشگاهها باید مورد توجه قرار بگیرد مساله توجه به آموزش های مهارتی ، علمی و پژوهشی است.

 

نعیمی  توجه ویژه به آموزش های مهارتی را به عنوان يكي از ارزشمندترين پشتوانه هاي اشتغال پايدار در توسعه و شكوفايي كشور دانست ووافزود: دستيابي به اين آرمان بزرگ در پرتو تلاش و همت انديشمندان، متخصصان و پژوهشگران در حوزه مهارت آموزي ميسر خواهد بود.

 

این پژوهشگر برتر راه رسیدن به موفقیت خود را برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت اعلام کردوافزود:  تعیین اهداف، کار و تلاش بدون وقفه، استفاده بهینه از زمان و همراهی خانواده از دیگر موارد راه رسیدن به موفقیت من است.

 

در آیین گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری از دکتر فاطمه نعیمی پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به عنوان رتبه دوم اولین جشنواره تجلیل از پژوهشگران مهارتی غیر هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

کد خبر 1240462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha