مراسم عزاداری ایام دوم فاطمیه در کانون «انصارالمهدی (عج)» فارسان برگزار می شود

جعفری گفت: مراسم عزاداری ایام دوم فاطمیه توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «انصار المهدی (عج)» در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر گوجان از شهرستان فارسان برگزار می شود.

فاطمه جعفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مراسم عزاداری ایام دوم فاطمیه توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «انصارالمهدی (عج)» در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر گوجان از شهرستان فارسان برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «انصارالمهدی (عج)» مسجد صاحب الزمان (عج) شهر گوجان ادامه داد: مراسم عزاداری ایام دوم فاطمیه با حضور پرشور جوانان با سیاه پوش کردن مسجد و محله برگزار می شود.

 

جعفری گفت: در ایام اول فاطمیه نیز این کانون مراسم عزاداری را به مدت سه روز و روزهای سه شنبه با حضور حجت الاسلام ملک پور برگزار کرده است.

 

وی ادامه داد: مداحان اهل‌بیت (ع) نیز بعد از نماز مغرب و عشا در این کانون فرهنگی هنری به نوحه خوانی و مرثیه‌ سرایی پرداخته و اهالی مسجد به عزاداری برای حضرت فاطمه زهرا (س) پرداختند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «انصارالمهدی (عج)» مسجد صاحب الزمان (عج) شهر گوجان ادامه داد: این برنامه همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار و مردم ولایت‌مدار شهرگوجان نیز در این مراسم حضور داشتند.

 

کد خبر 1240498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha