فعالیت های فرهنگی محله محور در مادوان و بلهزار برگزار می شود

درخشان به همکاری این اداره کل با جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برای انجام برنامه ها در مادوان و بلهزار اشاره کرد و گفت: فعالیت ها به صورت محله محور در بخش های فرهنگی، هنری و آموزشی در مناطق کم برخوردار به ویژه منطقه مادوان و بلهزار اجراء خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، میز خدمت با هدف تسهیل و خدمات رسانی به مردم مناطق کمتر برخوردار مادوان و بلهزار در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برپا شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مسائل فرهنگی شهر مادوان، گفت: با توجه به اینکه شهر مادوان از حیث مسائل فرهنگی دارای برخی نواقصات به ویژه در پیش بینی فعالیت های فرهنگی موثر بوده و با توجه به جنس آسیب های اجتماعی برنامه های فرهنگی متعدد و پر محتوا با هدف کاهش این آسیب ها در منطقه مادوان با همت و همکاری اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 

امین درخشان با اشاره به همکاری این اداره کل با ائمه جماعات مساجد منطقه ماداون در زمینه بخث مشکلات فرهنگی، افزود:فعالیت های در خور شایسته فرهنگی به خصوص در بخش قرآن و عترت با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه طرحی با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در این راستا تهیه و ارائه شد، ادامه داد: آموزش در اعتلای فرهنگ نقش به سزایی دارد و ضرورت تحول در مسائل فرهنگی در این جبهه فرهنگی مورد تاکید قرار گرفته و همچنین فعالیت ها به صورت محله محور در بخش های فرهنگی، هنری و آموزشی در مناطق کم برخوردار به ویژه منطقه مادوان اجراء خواهد شد.

 

درخشان ضمن تاکید بر نقش مساجد در امور فرهنگی این منطقه، خاطرنشان کرد: مساجد و کانون های فرهنگی و هنری نقش مهمی در پیشبرد امور فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: بسیاری از مساجد امکانات مناسبی ندارند و این اداره کل از ظرفیت خود برای تداوم کارهای فرهنگی و هنری سیستم های صوتی و امکانات در خور شایسته به مساجد با پیش بینی بودجه در سال آتی به آنها اهدا می شود.

 

وی نگاه ویژه به مناطق مادوان و بلهزار را از اولویت های این اداره کل در زمینه برنامه های فرهنگی و هنری دانست .

 

گفتنی است در این دیدار چهره به چهره، اقشار محتلف مردم به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداختند.

کد خبر 1240501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha