موکب دختران فاطمی در جیرفت راه اندازی شد

ساره امیرشکاری گفت: به مناسبت ایام فاطمیه موکب دختران فاطمی در مرکز شهر جیرفت راه اندازی شده است.

«ساره امیرشکاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت ایام فاطمیه موکب دختران فاطمی در مرکز شهر جیرفت راه اندازی شده است.

 

مسئول گروه جهادی رهپویان حاج قاسم خواهران بسیج دانش آموزی جیرفت افزود: این موکب به همت دختران دهه هشتادی عضو گروه جهادی رهپویان حاج قاسم راه اندازی شده و ما هر شب در این موکب پذیرای عزاداران فاطمی هستیم.

 

وی با یادآوری این مطلب که موکب دختران فاطمی از پنج شنبه شب هفته گذشته راه اندازی شده، ابراز کرد: دختران دهه هشتادی ما با این اقدام نشان می دهند که دختر مومن محجبه و انقلابی برای حضور در اجتماع و انجام فعالیت های اجتماعی هیچگونه محدودیتی ندارند.

 

امیرشکاری با اشاره به برنامه های جنبی موکب دختران فاطمی اظهار کرد: یکی از این برنامه ها، اهدای شاخه گل به نیروهای خدوم حافظ امنیت توسط دختران دهه ۹۰ گروه جهادی رهپویان حاج قاسم است.

 

مسئول گروه جهادی رهپویان حاج قاسم خواهران بسیج دانش آموزی ادامه داد: این حرکت در راستای قدردانی از زحمات نیروهای نظامی و انتظامی انجام می شود چرا که امنیت امروزمان را مدیون رشادت ها و از خودگذشتگی حافظان امنیت هستیم.

 

وی عنوان کرد: همچنین بسته های فرهنگی تبلیغی با موضوع فاطمیه تهیه شده که توسط دختران دهه هشتادی بین دختران نوجوان و جوان رهگذر توزیع می شود.

 

امیرشکاری در خاتمه از همکاری حوزه مقاومت بسیج طلاب اساتید و روحانیون جنوب کرمان تشکر کرد.

کد خبر 1240556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha