سهم بیشتری از فضای اطلاع رسانی با تلاش خبرنگاران به استان سمنان اختصاص یابد

فلاح لاله زاری با تأکید بر ضرورت رفع مسائل و مشکلات دفاتر خبرگزاری های استان سمنان گفت: مهمترین هدف از این امر کسب سهم بیشتری از فضای اطلاع رسانی و خبری کشور به این استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، فرشید فلاح لاله زاری؛ در نشست با مسئولان خبرگزاری های مستقر در استان سمنان با اشاره به مصوبه شورای اطلاع رسانی برای شناسایی مسائل و مشکلات و نیازهای خبرگزاری های مستقر در این استان گفت: جمع بندی این نشست برای تلاش در رفع مشکلات و تامین نیازهای خبرگزاری ها به شورای اطلاع رسانی استان سمنان ارائه خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ، با اعلام آمادگی برای بازدید میدانی از دفاتر خبرگزاری های استان سمنان اظهار کرد: در نظر است با رفع نیازها و مشکلات، فعالیت اطلاع رسانی خبرگزاری ها توسعه یافته و خبرهای خوب و امیدوار کننده این استان به خوبی در سطح ملی منتشر و جایگاه سمنان در افکار عمومی کشور ارتقاء یابد.

 

وی تصریح کرد: شورای اطلاع رسانی در نظر دارد تا با احصای نیازهای خبرگزاری های مستقر در این استان، مشکل جدی در راه فعالیت خبرنگاران و خبرگزاری ها برای اطلاع رسانی بهتر در این استان نباشد.

 

برخی از مدیران و فعالان خبرگزاری های مختلف مستقر در استان سمنان نیز در این نشست به بیان مسائل و مشکلات و نیازهای خود پرداختند و خواستار توجه بیشتر مسوولان به تسهیل در امر اطلاع رسانی شدند.

 

مسائل معیشتی، کمبود نیروی انسانی، مشکلات تجهیزاتی، لزوم توجه به آموزش خبرنگاران، ارتباط بهتر و بیشتر روابط عمومی دستگاههای اجرایی با خبرنگاران و خبرگزاری ها و … از جمله مسائل مطرح شده در این نشست بود.

 

 

 

کد خبر 1240582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha