اقدام جالب اعضای کانون فرهنگی هنری انتظار برای دریافت یک عدد ویلچر

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری انتظار با جمع آوری ۲۰۰ کیلوگرم درب بطری زمینه دریافت یک عدد ویلچر برای معلول با همکاری بهزیستی را فراهم کردند.

«مریم نخست آبی بیگلو» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری انتظار با جمع آوری 200 کیلوگرم درب بطری زمینه دریافت یک عدد ویلچر برای معلول با همکاری بهزیستی را فراهم کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار تصریح کرد: همدلی ویژه ای در بین اعضای کانون برای کمک به این معلول نیازمند وجود داشت و تلاش کردیم که نیاز آن را به ویلچر را از این طریق حل و فصل کنیم.

 

وی اذعان داشت: اداره کل بهزیستی استان نیز در این راستا همکاری خوبی با این کانون داشت و نیاز این معلول را برای ویلچر را به خوبی پاسخ داد.

 

نخست آبی بیگلو افزود: تلاش می کنیم تا با اقدام های خیرخواهانه نیازهای خانواده های بی بضاعت را به همت اعضای کانون مرتفع کنیم و نیازمند یاری خیرین در این زمینه هستیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار عنوان کرد: برگزاری برنامه های ایام فاطمیه و پخش نذورات به همت فعالان این کانون از دیگر برنامه های هفته جاری بود.

 

کد خبر 1240583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha