وحدت حوزه و دانشگاه یعنی وحدت در احیا و تقویت ارزش های اسلامی

رییس دانشکده کشاورزی شیروان گفت: وحدت حوزه و دانشگاه، وحدت در احیا و تقویت ارزش های اسلامی است.

قربانعلی رسام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: وحدت حوزه و دانشگاه یعنی وحدت در احیا و تقویت ارزش های اسلامی و دینی در کنار علم و اندیشه، خودباوری و پرورش انسان هایی خوداتکا و دین باور که در نتیجه تعامل مستمر و تداوم همکاری های اندیشمندان و متخصصان حوزه و دانشگاه محقق می شود.

 

رییس دانشکده کشاورزی شیروان خاطرنشان کرد: 27 آذرماه، یادآور عروج سرخِ مجاهدی خستگی ناپذیر و عالمی ربانی، آیت اللّه مفتح می باشد که از پیشروان اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه بود که به پاس زحمات این عالم بزرگ، این روز به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.

 

رسام عنوان کرد: بدون شک دانشگاهی می تواند در پرورش نسل آینده ساز کشور عزیزمان ایران، سربلند باشد که در کنار علم و دانش جوانان این مرزو بوم به احیا و حفظ ارزش های دینی و اسلامی انقلاب نیز بپردازد.

 

وی ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح که به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نامیده شده تصریح کرد: از قشر فرهیخته دانشگاه و روحانیون گرانقدر تقاضامندم با درک متقابل از جایگاه رفیع علمی یکدیگر، روز به روز با همگرایی بیشتر، در مسیر پیشرفت و تعالی هرچه بیشتر نظام اسلامی گام بردارند.

 

 

کد خبر 1240591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha