ارزش یک قطره خون شهید بالاتر از تمام دنیای کفر است

علیزاده با بیان اینکه ارزش یک قطره خون شهید بالاتر از تمام دنیای کفر است، گفت: مسئولان باید بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنند و اگر عمل ما مورد تایید ایشان نباشد مطمئن باشید که مورد تایید خداوند متعال و امام زمان(عج) و شهدا نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسن علیزاده امروز (۲۷ آذر) در مراسم تشییع چهار شهید گمنام در بشرویه اظهار داشت: شهادت یکی از عالی ترین درجات و مقاماتی است که در دین مبین اسلام ذکر شده است.

 

فرماندار بشرویه ادامه داد: اگر بخواهیم ارزش یکی از معارف اسلامی و انسانی را بیان کنیم در روایات هم آمده است که با مقام شهید و شهادت سنجش می شود و اگر در راه تحصیل علم به دور از تفکرات شیطانی کسی فوت کند مقام شهید را دارد.

 

وی با بیان اینکه اگر کسی در راه کسب روزی حلال تلاش کند مقام مجاهد را دارد، گفت: اسلام برای جهاد و شهادت و مجاهدت ارزش بسیار ویژه ای قائل است و پیامبر اکرم(ص) فرمودند که عزت اسلام مقرون به جهاد است.

 

علیزاده با تاکید بر اینکه در راه حفظ اسلام ۱۴ امام معصوم به شهادت رسیدند، افزود: برای استقرار و تثبیت انقلاب اسلامی هزاران شهید تقدیم شد و برای ادامه راه انقلاب و حفظ اسلام هنوز مردم این کشور در حال تقدیم کردن شهید هستند.

 

فرماندار بشرویه عنوان کرد: ارزش یک قطره خون شهید بالاتر از تمام دنیای کفر است و شهید، فرهنگ الهی را در جامعه احیا می کند و اگر ما مسئولان می خواهیم کاری انجام دهیم و یا قضاوتی کنیم باید ببینیم که رفتار و عمل و گفتار و قضاوت ما آیا بر مبنای آرمان های شهدا بوده یا نیست.

 

وی ادامه داد: باید ما مسئولان بر اساس سخنان و فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنیم و اگر عمل ما مورد تایید ایشان نباشید مطمئن باشید که مورد تایید خداوند متعال و امام زمان(عج) و شهدا نخواهد بود.

 

علیزاده با بیان اینکه حفظ اسلام و انقلاب از مهم ترین وظایف ما است، گفت: شهدا جلوی ما مسئولان را خواهند گرفت و عهد ببندیم که پای آرمان های شهدا و امام راحل بمانیم.

 

 

 

 

 

کد خبر 1240599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha