زمین احداث مسکن ملی در ماسال تامین شد

گیل‌چالانی با تاکید به ضروری بودن توجه ویژه به افزایش جمعیت گفت: زمین برای ساخت مسکن ملی در ماسال تامین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، غلامرضا گیل‌چالانی امروز(یکشنبه، 27آذر) در جلسه شورای اداری شهرستان ماسال که با محوریت خانواده و جوانی جمعیت برگزار شد اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها در خصوص بحث جوانی و افزایش جمعیت فرمایشاتی داشتند و یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم هم در همین راستا است.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه همه دشمنان این نظام تمام توانشان را به کار بستند که به هر طریقی ضربه‌ای به نظام وارد کنند که یکی از راهکارهایشان در زمینه جمعیت است افزود: با توجه به اینکه تعداد فرزندان دشمن بیش از سه نفر است اما به ایرانیان می‌آموزند که به جای فرزند حیوانات خانگی در خانه‌های خود داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه باید دسیسه‌هایی که آینده کشور را به خطر می‌اندازد خنثی کنیم گفت: منابع قدرت بر اساس علم سیاست به 2 دسته منابع محسوس و نامحسوس تقسیم می‌شود که یکی از منابع محسوس بحث جمعیت است.

 

گیل چالانی با اشاره به اجرای طرح مسکن ملی در شهرستان ماسال تصریح کرد: مشکل اصلی ما در ماسال تهیه زمین بود که این مشکل برطرف و زمین هم تهیه شد.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه از طرف راه و شهرسازی زمین در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفت خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که می‌توانیم در زمینه جوانی جمعیت بدان بپردازیم، مسکن ملی است زیرا یکی از موانع ازدواج جوانان مسکن است.

 

وی با بیان اینکه اجرای ماده چهار قانون ساماندهی با پیگیری های به عمل آمده انجام شد و عملیات کاداستر در شهرستان به اتمام رسید اظهار کرد: بحث تغییر و تحول اراضی ملی باید هر چه سریعتر توسط منابع طبیعی و بنیاد مسکن انجام شود.

 

گیل‌چالانی با بیان اینکه مدیران باید روزهای جمعه در میز خدمت نماز جمعه حضور پیدا کنند افزود: مدیران باید در روزهایی که برایشان مشخص شده حتما خودشان در آن جمعه در میز خدمت حضور داشته باشند و پاسخگوی مردم باشند.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه یکی از ضعف‌های مدیران شهرستان نشر ندادن عملکردهایشان است گفت: روابط عمومی‌های ادارات باید خدماتی که ارائه می‌شود را به مردم منعکس کنند.

 

وی با بیان اینکه ما باید زودتر خبرها را به مردم بدهیم تا رسانه‌های معاند خبر کذب را به مردم نرسانند تصریح کرد: تاکید می‌شود که مدیران عملکرد اداره های خود را در سریعترین زمان در اختیار مردم قرار دهند.

 

گیل‌چالانی با اشاره به فرا رسیدن دهه فاطمیه خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز سطح شهر سیاهپوش نشده که انتظار می‌رود شهرداری‌ها در سریعترین زمان نسبت به سیاهپوش کردن شهر اقدام کنند.

کد خبر 1240623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha