برگزاری اختتامیه رخداد رسانه‌ای"سردار تا سردار" با حضور سردار جعفری

حجت الاسلام پوریوسفی از برگزاری اختتامیه رخداد رسانه ای"سردار تا سردار" با سخنرانی فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیةالله الاعظم سپاه پاسداران در روز یک‌شنبه (۱۱ دی) خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی امروز(یک‌شنبه، ۲۷آذر) در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان در مصلی رشت با اشاره به کمیته مردمی کنگره بین‌المللی میرزاکوچک گفت: این حرکت مردمی از سال ۱۴۰۰آغاز شد و همچنان ادامه دارد و شاهد برگزاری مراسم‌های کوچک و بی‌تکلف به صورت خودجوش توسط گروه‌های مردمی اعم از هیئت‌ها و کانون‌ها بودیم.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان برگزاری این مراسم‌ها را موجب یافتن سوژه‌هایی از زندگی میرزا دانست و افزود: برش‌هایی از داستان زندگی میرزا که ابعادش مشخص نشده بود توسط هنرمندان به صورت تصویر و کلیپ در حال طراحی است.

 

 

وی با بیان اینکه متاسفانه به این پیام‌ها در زندگی میرزاکوچک کمتر پرداخته شده است اذعان کرد: به شخصیت روحانی و مجتهدانه ایشان کمتر پرداختیم و گروه‌های مردمی در حال پیداکردن اتفاقات و پیام‌ها در زندگی میرزا هستند.

 

 

پوریوسفی با اشاره به برگزاری دومین رخداد رسانه‌ای "سردار تا سردار" اظهارکرد: تاکنون از پنج استان گیلان، تهران، کردستان، فارس و گلستان آثاری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آذر است.

 

وی از برگزاری اختتامیه این جشنواره در یک‌شنبه (۱۱ ادی) خبرداد و گفت: این آیین با سخنرانی سردار جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیةالله الاعظم سپاه پاسداران برگزار می‌شود.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه شهید سلیمانی و شهید میرزاکوچک جنگلی دو قهرمان ملی و اسلامی هستند که دارای نقاط مشترکی در سیره زندگی هستند اعلام کرد: تقویت جریان مقاومت، پیروی از سیره سیدالشهدا (ع)، پای کار آوردن ظرفیت‌های مردمی، ارائه خدمات اجتماعی و … از جمله نقاط مشترک سیره و شخصیت این دو شهید والامقام است.

 

 

کد خبر 1240649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha