بازدید مدیر ستاد فهما خراسان شمالی  از فعالیت های کانون های مساجد جاجرم

مدیر ستاد فهما خراسان شمالی در ادامه سلسله بازدیدهای میدانی از فعالیت های کانون های مساجد این استان در شهرستان جاجرم شهر شوقان حضور یافت و از چهار کانون شهری و روستایی این منطقه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام حبیب الله  پاکدامن با حضور در شهر شوقان و روستاهای تابعه از چهار کانون فعال آن بازدید کرد و راهکارهای ارتقاء فعالیت های این کانون ها و تبیین نقش تربیتی مسجد و ارزش آفرینی در منطقه را بررسی کرد.
 
 
ابتدا نشستی با فعالان مسجد جامع با هدف ارتقاء فعالیت های کانون  «شهید مطهری»  این مسجد برگزار شد و پس از آن حاضران به روستای طبر رفتند و با امام جماعت و ارکان مسجد جامع این روستا به گفتگو پرداختند.
 
 
در این نشست ضمن بررسی فعالیت های کانون رسول اعظم (ص) مسجد جامع راهکارهای فرهنگی و تربیتی نیز برای ارتقاء فرهنگی منطقه ارائه شد.
 
 
بازدید از کانون فرهنگی هنری ایثار مسجد جامع روستای جوشقان پس از آن انجام شد و ارکان مسجد این روستا را گردهم آورد و مدیر ستاد فهمای استان از فعالیت های کتابخوانی و فرهنگی آن نیز بازدید کرد.
 
 
روستای ناویا مقصد پایانی این بازدیدها بود که اهالی مسجد جامع این روستا در محل کانون شهید مکرمی آن پذیرای مدیر ستاد فهمای استان شدند.
 
 
تشکیل شورای فرهنگی، تلاش برای رونق انس با کتاب و کتابخوانی و تشکیل حلقه های مطالعه با محوریت طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن کریم همچنین شناسایی افراد زبده و جوان فرهنگی از اهم نکات مورد توجه و عنوان شده در این بازدیدها می توان نام برد.
 
 
 
کد خبر 1240711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha