مراسم تشییع پیکرسه شهید گمنام در زنجان برگزار می شود

موسوی با اشاره به اینکه زنجان، میزبان سه شهید گمنام در دی ماه خواهد بود، گفت: مراسم تشییع پیکر هر سه شهید به صورت همزمان و با حضور آحاد مردم برگزار خواهد شد.

سید شمس‌الدین موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان روزهای پنجم و ششم دی‌ میزبان این شهدا خواهد بود، خاطر نشان کرد: پس از برگزاری مراسم گرامیداشت، این شهدا در سه نقطه در استان زنجان به خاک سپرده می‌شوند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با یادآوری اینکه مراسم وداع با پیکر شهدای گمنام در زنجان در شب پنجم دی‌ برگزار خواهد شد، ادامه داد: صبح روز ششم دی‌ مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در خانه سازمانی و پادگان ولایت استان زنجان و مجموعه ورزشی انقلاب در شهر زنجان برگزار خواهد شد.

 

وی با یادآوری اینکه مراسم خاکسپاری سومین شهید گمنام در روستای «خوئین» شهرستان ایجرود برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری هر چه پر شکوه تر مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام برگزار می‌شود.

 

این مسئول اظهار کرد: بنا به درخواست مردم شهیدپرور استان زنجان، پیکر این شهدا پیش از تدفین در برنامه‌های جداگانه در شهرستان‌های خرم‌دره، ابهر و خدابنده حضور یافته و محافل معنوی با حضور این بزرگواران برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه یادمان‌های شهدا برای استقبال از پیکر سه شهید گمنام آماده شود، عنوان کرد: باید شرایط برای تدفین این شهدای بزرگوار در این ایام مناسب و شایسته آنان باشد.

 

وی از همه دستگاه‌ها خواست در زمینه برگزاری مراسم شهدا یاری کنند و افزود: باید همراهی همه نهادها باشد تا شاهد برگزاری مراسمی باشکوه با حضور مردم برای تدفین شهدا باشیم.

 

موسوی با اشاره به نیاز به تبلیغات محیطی و مجازی برای پوشش برنامه‌های شهدا عنوان کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب شهدا عامل جذب و همراهی هستند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، با اشاره به اینکه از بخش‌های مختلف و هیأت درخواست برای حضور شهدا در محافل عزاداری وجود دارد، گفت: شب وداع با شهدا در زنجان برگزار خواهد شد تا برای تشییع در روز ششم دی‌ماه آماده شود.

کد خبر 1240743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha