بازگشت ۷۴ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان به چرخه تولید

مدیرکل صمت سیستان و بلوچستان گفت: در ۹ ماهه امسال ۷۴ واحد تولیدی با اشتغال یک هزار و ۷۳ نفر به چرخه تولید برگشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سیزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست«حسین مدرس خیابانی» استاندار با دبیری «ایرج‌حسن پور»مدیرکل صنعت،معدن و‌تجارت استان و با حضور مدیران و‌نمایندگان دستگاه های اجرایی ،بانکهای عامل و‌بخش های خصوصی عضو کارگروه برگزار گردید.

 

ایرج حسن پور مدیرکل صمت و دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در این جلسه اعلام داشت:با برنامه ریزی های انجام شده و همکاری دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در بازه زمانی ۹ ماهه امسال تعداد۷۴واحد صنعتی،معدنی،صنایع کشاورزی و گردشگری که به علت برخی مشکلات تعطیل،راکد و نیمه فعال شده بودند، به چرخه تولید بازگشتند و احیا، شده اند.

 

وی افزود: در مجموع با احیا، ۷۴ واحد تولیدی زمینه برای اشتغال یک هزار و ۷۳ نفر فراهم شده است.

 

حسن پور خاطرنشان کرد:طی مدت اعلام شده ۶۸ درصد از مصوبات زیربنایی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرایی شده که تاثیر بسزایی در احیا، واحد‌های راکد،تثبیت و افزایش اشتغال و همچنین در افزایش ظرفیت تولید واحد‌های نیمه فعال داشته است.

 

گفتنی است در این جلسه مشکلات بانکی،تامین نیروی انسانی فنی و متخصص بهداشت در سردخانه ها و واحد‌های بسته بندی خرما و‌ تعیین تکلیف بدهی تسهیلات بانکی تعدادی از واحد‌های تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 1240755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha