کانون ‌های فهما یکی از نهادهای اثرگذار در ترویج امر به معروف و نهی از منکر

بهارلویی کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد به نوعی مرکزی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر هستند، گفت: اعضای کانون ‌های مساجد باید آمر و پیشگام عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر باشند تا جامعه نیز به تبعیت از آن ‌ها عمل کند.

حمزه بهارلویی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این کارگاه آموزشی در راستای فرهنگ سازی و نهادینه کردن فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از مهمترین ظرفیت ها و پتانسیل های است که می توان از آن در راستای فرهنگ سازی و نهادینه کردن فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به ویژه در سطح روستاها استفاده کرد.

 

بهارلویی عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را یک وظیفه همگانی دانست و افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد با برگزاری جلسات، کارگاه ها و همایش ها با حضور جوانان یکی از ظرفیت ها و پتانسیل های فرهنگ سازی و نهادینه کردن فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه با اعلام اینکه کانون ‌های مساجد به نوعی مرکزی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر هستند، افزود: اعضای کانون ‌های مساجد باید آمر و پیشگام عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر باشند تا جامعه نیز به تبعیت از آن ‌ها عمل کند.

 

مدیر کانون مهرپویان شهر یانچشمه تصریح کرد: کانون‌های مساجد شبکه مردمی بزرگی برای تبلیغ و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند تبدیل شود و باید مدیران در راستای این فرهنگ سازی گام بردارند.

 

بهارلویی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک مسئولیت اجتماعی قلمداد می ‌شود، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر و سبک صحیح زندگی از مسائل بسیار مهم است که به صراحت در قرآن تأکید شده است و باید به خوبی به این مسائل پرداخته شود.

 

کد خبر 1240761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha