پیام امیر کویت به «شیخ تمیم بن حمد»: پیام اسلام، صلح و تمدن عرب را به تمام جهان نشان دادید

امیر کویت در پیامی به شیخ تمیم بن حمد از میزبانی شایسته قطر در جام جهانی تشکر کرد و گفت: پیام اسلام، صلح و تمدن عربی را به تمام جهانیان نشان دادید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الفوز، شیخ نواف الاحمد، امیر کویت برگزاری فوق العاده و استثنایی جام جهانی قطر 2022 را به شیخ تمیم بن احمد، امیر قطر تبریک گفت.

 

امیر کویت در این پیام گفت: جام جهانی 2022 قطر از 20 نوامبر تا 18 دسامبر با اقتدار و صلابت به میزبانی کشور قطر برگزار شد و به گونه ای پیام اسلام، صلح و تمدن عربی را به تمام جهان نشان داد و چهره درخشان متمدن یک کشور را منعکس کرد و جایگاه قطر را در سطح منطقه ‌ای و بین‌ المللی ارتقا داد.

 

شیخ نواف الاحمد از امیر قطر به خاطر آمادگی‌ های عالی و توانمندی ‌های ممتاز در برگزاری کامل این رویداد ورزشی بین ‌المللی تمجید کرد و گفت: قطر با تلاش‌ های خستگی ‌ناپذیر خود برای تأمین تمامی لوازم و ملزومات جام جهانی 2022 مورد ستایش و تحسین همگان در سراسر جهان قرار گرفت.

 

وی گفت: قطر به خوبی نماینده همه کشورهای عربی بود، زیرا پس از این میزبانی موفق، مدلی در سطح بالا ایجاد کرد که در آینده به سختی با آن قابل مقایسه است و استانداردهای لازم را در نحوه سازماندهی و میزبانی رویدادهای ورزشی بین المللی رعایت کرد.

 

امیر کویت همچنین به آلبرتو فرناندز، رئیس جمهور آرژانتین به خاطر عملکرد بالای تیم ملی آرژانتین و کسب پیروزی شایسته تبریک گفت.

کد خبر 1240787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha