افکار آسیب دیده جوانان و نوجوانان با جهاد تبیین ترمیم می شود

امام جمعه بافق گفت: در اغتشاشات اخیر برخی از جوانان و نوجوانان ما آسیب دیدند که نیاز به امدادگری و تجدید قوا دارند و این از طریق جهاد تبیین و گفت و گو حل می‌شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر امروز در جمع تعدادی از جوانان و نوجوانان افزود: در دوران آخر الزمان دین نگه داشتن، سخت است که از همه آن سخت تر ایستادن و انتظار و دعای ظهور امام زمان(عج) و حمایت از نایب برحق آن است. 

 

وی بنیان اسلام را  نماز، روزه، زکات، حج و ولایتمداری عنوان و اظهار کرد: امروز تمامی حملات دشمنان بر ضد مورد آخر یعنی ولایتمداری است تا روحیه ولایتمداری در مردم ضعیف شود.

 

امام جمعه بافق ،قصاص را عامل حیات در جامعه دانست و با بیان اینکه بالاتر از قصاص، بحث محاربه و ایجاد ناامنی در جامعه است اظهار کرد: برخی با سوء استفاده از واژه آزادی، ذهنیت مردم را راجع به این موضوع هدف گرفته‌اند و افکار نادرست را به جامعه تزریق می‌کنند. 

 

وی با اشاره به تجمعات اخیر برخی از افراد در تعدادی از شهرهای کشور اظهار کرد: دشمن سناریویی برای خود تعریف کرده که با هر اتفاقی که به طور طبیعی در کشور بیفتد، از آن موج سواری کند.

 

سعادت فر با تاکید بر اینکه این تجمع ها پیام های مهمی برای دولت دارد تصریح کرد: دولت امروز بیش از هر زمان باید به فکر معیشت ملت باشد اما نا هنجاریها در جامعه برخی از کارها را با کندی مواجه می کند.

 

وی اضافه کرد: مردم نیز وظیفه دارند تا خویشتن دار باشند، از تخریب اموال عمومی خودداری کنند و اجازه ندهند اتفاقی افتد که موجب خوشحالی دشمنان شود.

کد خبر 1240810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha