برخورد جدی با مراکز تولید و فروش مصالح ساختمانی متخلف ضروری است

دالوند، بر ضرورت برخورد جدی با مراکز تولید و فروش مصالح ساختمانی متخلف تأکید کرد و گفت: در اجرای طرح پایش کم‌فروشی اگر نظارت مستمر باشد قطعاً مثمرثمر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، احمدرضا دالوند، امروز(28آذر)، در جلسه شورای استاندارد اظهارداشت: همکاری و هماهنگی بین اداره کل استاندارد و سازمان صمت امری ضروری است.

 

معاون عمرانی استانداری لرستان با تأکید بر اینکه مراکز تولید و فروش مصالح ساختمانی ملزم به رعایت استانداردهای لازم هستند، افزود: کنترل و نظارت دقیق و برخورد با متخلفین و واحدهایی که فاکتورهای استاندارد را رعایت نمی‌کنند و مصالح غیراستاندارد و بی‌کیفیت دارند، ضروری است.

 

وی با اشاره به اهمیت کارگاه هایی همچون سدسازی، بیمارستان، مراکز آموزشی و… عنوان کرد: این کارگاه ها باید از مصالح استاندارد و باکیفیت استفاده کنند.

 

دالوند بیان کرد: کالاهایی که در مغازه‌ها به ‌فروش می‌رسد باید از لحاظ حجم و وزن استانداردهای لازم را داشته باشند.

 

وی با اشاره به آسانسورهای مراکز کلیدی و مهم استان مانند بیمارستان‌ها گفت: ساختمان‌هایی که از آسانسور استفاده می‌کنند ملزم به رعایت استانداردها هستند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان عنوان کرد: در راستای رعایت استاندارها در استفاده از آسانسور، باید بازدیدهای دوره‌ای توسط سازمان صمت و اداره کل استاندارد صورت گیرد و مراکزی که رعایت نکرده‌اند؛ پلمپ شوند.

کد خبر 1240870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha