ضرورت ارتقای جایگاه و تکریم اعضای شوراهای حل اختلاف

حجت‌الاسلام امانت بهبهانی، بر ضرورت ارتقای جایگاه و تکریم اعضای شوراهای حل اختلاف استان تاکید کرد و گفت: این موضوع در اولویت برنامه‌های معاونت توسعه حل اختلاف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی، امروز دوشنبه (۲۸ آذر) در نشست صمیمی با کارکنان اداره کل توسعه حل اختلاف استان اظهار کرد: وظیفه همه ما خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم به‌عنوان یکی از اهداف مهم دستگاه قضایی و ارتباط و رفع مشکلات و موانع مردم است و باید تلاش کنیم به نحوه احسن مردم را تکریم و خدمت کنیم.

 

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان، افزود: هدایت، درایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری منجر شده که علی‌رغم فضاسازی دشمنان علیه نظام، پیشرفت‌های فراوانی صورت پذیرد و ما هم براساس فرامین و تاکیدات رهبری تمام توان خود را جهت پیشبرد اهداف و تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار خواهیم گرفت.

 

وی خاطر نشان کرد: اعضای شوراهای حل اختلاف در حل و فصل مشکلات و موانع مردم می‌توانند در تحقق فرآمین مقام معظم رهبری نقش اثرگذاری داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام امانت بهبهانی، با اشاره به برنامه‌های معاونت توسعه حل اختلاف خوزستان، اضافه کرد: از اولویت‌های بسیار مهم این معاونت ایجاد تحول اساسی، ارتقای جایگاه و تکریم اعضای شوراهای حل اختلاف استان است که امیدواریم در این زمینه گام‌های مؤثری برداریم.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از ساختمان‌های مجتمع شوراهای حل اختلاف استان وضعیت مطلوبی ندارند و لازم است که نسبت به ایجاد فضای فیزیکی مناسب و تجهیز آن اهتمام ویژه داشته باشیم و همه تلاش خود را در تحقق این امر به‌کار خواهم گرفت.

 

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان عنوان کرد: این مرکز ماهیت، توانمندی‌ها، فعالیت‌ها و شاخص‌های بسیاری دارد و می‌تواند جایگاه آن را ارتقا داده و به سازمان تبدیل شود.

 

وی در پایان یاد آور شد: این مرکز از نظرات، پیشنهادات و دیدگاه‌های تمامی همکاران قضایی و اعضای شوراهای حل اختلاف استان در بهبود وضعیت و همچنین ارتقای کیفیت و کمیت رسیدگی به پرونده‌ها استقبال و بهره خواهد برد.

 

در این دیدار کارکنان توسعه حل اختلاف استان، ضمن خوش‌آمدگویی به رئیس جدید و آرزوی موفقیت برای وی، به بیان مشکلات، دیدگاه‌ها و راهکارهای پیشنهادی خود پرداختند.

 

کد خبر 1240872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha