اعلام برنامه‌های بزرگداشت روز حماسه و دهه بصیرت در سطح استان کرمانشاه

سروری،گفت: برنامه‌های بزرگداشت روز حماسه و دهه بصیرت (۹ دی ) در سطح استان کرمانشاه با حضور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه برگزار می‌شود.

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری برنامه های ۹ دی در سطح استان ،گفت: حماسه ۹ دی‌ماه ملت قهرمان ایران در سال ۱۳۸۸ در لبیک به ‌فرمان مقام معظم رهبری برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب، خلق شد، روز ۹ دی در تقویم ایران با عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه،افزود : تجربه تکرار نشدنی حضور میدانی و میلیونی ملت ایران در ۹ دی سال ۸۸ اجرا شد و نکته مهم این است که باید دستاوردهای ۹ دی و فتنه‌ای که توسط دشمنان خارجی و برخی معاندین داخلی با حضور حماسی مردم به بن بست رسید، تبیین شود.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به همزمانی این روز بزرگ با روز جمعه، مراسمی در ۷ دی ماه در شهر کرمانشاه با سخنرانی حجت الاسلام طائب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه برگزار  خواهد شد.

 

سروری، تصریح کرد:حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به اینکه نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند، اظهار کرد: مردم هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های دشمنان را نمی خورند.

 

وی گفت:  ویژه برنامه سالروز شهادت سردار دل‌ها در کرمانشاه برنامه ریزی شده و به زودی جزئیات آن در اختیار مردم شهیدپرور کرمانشاه قرار خواهد گرفت.

 

سروری با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در کرمانشاه، افزود:  روز سه شنبه ۶ دی ماه ۷ شهید گمنام در شهر کرمانشاه از مقابل مسجد معتضدی کرمانشاه واقع در میدان انقلاب اسلامی (شهرداری سابق) تا مسجد جامع واقع در خیابان مدرس تشییع خواهند شد.

کد خبر 1240873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha