کار نیک و خیر اتحادیه صنعت کاران فلزی ورامین در توزیع کمک های مومنانه

در آستانه شب یلدا کار نیک و خیر اتحادیه صنعت کاران فلزی ورامین در توزیع کمک های مومنانه صورت گرفت و به خانواده های نیازمند اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، در آستانه سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و شب یلدا با حضور امام جمعه موقت، فرماندار ویژه، رئیس اتاق اصناف و جمعی از مدیران و خیرین شهرستان ورامین  50پک کمک مومنانه شامل  22قلم جنس با برآورد هشتاد میلیون تومان توسط اتحادیه صنعت کاران فلزی برای اهدا به نیازمندان تهیه و اهدا گردید.


حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در آیین اهدای 50 پک کمک مومنانه گفت: این اقدامات در راستای فرهنگ فاطمی است و این برگرفته از سیره و روش ائمه اطهار است که لازم است با توجه به اینکه اصناف ما غالبا خیر هستند همه اتحادیه های صنفی در این راستا قدم بردارند.


مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این مراسم اظهار داشت: در نظام اسلامی کارهای خیر و خداپسندانه هیچگاه متوقف نخواهد گردید و این ایده آل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که  انقلاب اسلامی بر پایه مردم شکل گیرد و دشمنان بواسطه همین مردم و حضور آگاهانه آنها نتوانسته اند کاری کنند.


وی افزود: اصناف ما همیشه نقش مهم و تاثیرگذاری داشته اند و در بزنگاه ها و حوادث مختلف این حضور پررنگ اثبات شده است و در شهرستان ورامین با توجه به سبقه تاریخی آن اصناف توانسته اند قدم های خوبی را بردارند.


حمید حیدریان مسئول اتحادیه صنعت کاران فلزی ورامین در آیین اهدای کمک های مومنانه در آستانه شب یلدا گفت:این اتحادیه با کمک خیرین سیزده سال است که سالی یک عدد جهیزیه کامل به نوعروسان نیازمند داده است وبازسازی مناطق محروم در قالب گروه های جهادی و تهیه  سبد کالا به نیازمندان از جمله کارهای دیگر این اتحادیه بوده است.


لازم به ذکر است، در این مراسم از تعدادی از خیرین که تولیدکنندگان و اصناف بودند تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 1240874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha