شهید سلیمانی یکی از برجسته ترین تربیت یافتگان مساجد بود

حجت الاسلام کلات پور،گفت: برای تبیین و معرفی مکتب حاج قاسم باید از ابزار فرهنگی و هنری به درستی استفاده کنیم زیرا ایشان یکی از برجسته ترین تربیت یافتگان مساجد بود.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور ،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ،با اشاره به ویژه برنامه‌های بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سطح کانون های مساجد کرمانشاه، اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌های کانون‌های مساجد برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های سالروز شهادت سردار سلیمانی استفاده می‌کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه، افزود: سردار سلیمانی به عنوان نماد مبارزه با استکبار جهانی و چهره ای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است و نام و یاد این سردار بزرگ اسلام که مظهر عزت و شرف ایران و جهان اسلام است باید تا همیشه تاریخ زنده بماند. 

 

وی تاکید کرد: بچه های مسجد باید از این شخصیت بزرگ تأسی گرفته و مساجد را به قرارگاه فرهنگی مبدل کنند همان اهداف آرمانی و پیش بینی شده که در قالب برنامه های کارشناسی شده در کانون های فرهنگی هنری مساجد دنبال می شود.

 

حجت الاسلام کلات پور، اظهار کرد:حاج قاسم سلیمانی همیشه توجه ویژه ای به مسجد و کانون ها داشت بنابراین تلاش برای تقویت نقش و جایگاه مساجد حرکت در مسیر سردار سلیمانی است. ویژه برنامه‌های سالروز شهادت سردار سلیمانی در کانون‌های فرهنگی و هنری شاخص برگزار و با محور ترویج مکتب حاج قاسم برگزار می‌شود.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه، گفت: عمل به سخنان و مطالبات مقام معظم رهبری، ایستادگی در برابر دشمنان، خدمت به نیازمندان و ترویج سبک زندگی اسلامی، از جمله ارزش هایی بود که حاج قاسم برای آن سال ها مبارزه کرد بنابراین ما در مساجدو کانون های استان  برای این موضوعات برنامه ریزی و هر سال در چندین نوبت، اجتماع ائمه جماعات و بسیجیان را برای پیگیری اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی برگزار می کنیم.

کد خبر 1240890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha