پویش «یک دقیقه مهربان تر» در خراسان جنوبی اجرا می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از برپایی پویش «یک دقیقه مهربان تر» به مناسبت شب یلدا در استان خبر داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمد عرب ظهر امروز دوشنبه (۲۸ آذر) در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن به شب یلدا اظهار کرد: پویش «یک دقیقه مهربان تر» در آستانه فرارسیدن شب یلدا با هدف جمع‌آوری کمک های مردمی برای خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در حال برگزاری است.

 


مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی ادامه داد: این پویش به منظور جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی هم استانی‌های عزیز جهت خرید میوه و شیرینی برای توزیع بین افراد نیازمند تحت حمایت این نهاد در شب یلدا برگزار می شود.

 


عرب افزود: خیران و مردم نوع‌دوست خراسان جنوبی می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود اعم از میوه و شیرینی را را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان به دست خانواده‌های نیازمند برسانند.

 


وی تصریح کرد:  هم چنین برای دریافت کمک های نقدی هم افراد می توانند از طریق واریز به کارت شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ و یا کد دستوری #۰۵۶*۸۸۷۷* گرمابخش دست های خالی نیازمندان باشند.

 


وی به برنامه های ویژه فرهنگی این نهاد در شب یلدا هم اشاره کرد و افزود: مراسم شب یلدا ویژه دانش آموزان ، سه شنبه شب در مجتمع های فرهنگی و تربیتی امامت و ولایت بیرجند و پنج شنبه شب در کانون شهید آوینی برگزار خواهد شد.

 

 


 

کد خبر 1240911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha