پدران و مادران شهدا از برکات نظام اسلامی هستند

دولتی با بیان اینکه پدران و مادران شهدا از برکات نظام اسلامی هستند گفت: دعای خیر خانواده های شهدا نیز برای حل بسیاری از مشکلات جامعه راهگشا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سردار بهروز دولتی فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان شب گذشته(دوشنبه، 28آذر) از خانواده و مادر شهیدان بیت الله، محمد و هیبت الله امام پناهی در روستای ملسکام فومن .دیدار به عمل آورد.

 

 بهروز دولتی حضور در جمع خانواده شهدا را برکت دانست و اظهار کرد: دعای مادر و پدر شهید توفیق در مأموریت های ما و حفظ نظام و انقلاب اسلامی را بدنبال دارد و قطعا اثرگذار است .

 

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با تأکید بر تداوم نقش راهبردی شهدا در پیشرفت‌های مادی و معنوی کشور افزود: امروز شهدا به استعانت از آیه شریفه قرآن زنده‌اند و جامعه را در مسیر درست هدایت می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه پدران و مادران شهدا از برکات نظام اسلامی هستند گفت: دعای خیر خانواده های شهدا نیز برای حل بسیاری از مشکلات جامعه راهگشا است.

 

دولتی با تاکید بر اینکه ملت ایران پاسدار حرمت خون شهدا و دستاوردهای ارزشمند آنان هستند خاطرنشان کرد: مجاهدان فی سبیل الله از جانب خداوند متعال برگزیده می شوند و بدون تردید شهدای والامقام ما از سوی خدا گلچین می شوند.

کد خبر 1240981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha