همسران رانندگان پشتوانه توسعه حمل و نقل هستند

حجتی با اشاره به نقش فعالان ناوگان حمل و نقل گفت: همسران رانندگان پشتوانه توسعه حمل و نقل به لحاظ همراهی با شوهر خود در تحمل سختی ها هستند.

حسن حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، با اشاره به هفته ملی حمل و نقل اظهار داشت: حمل و نقل جز مهمترین ارکان اقتصادی و اجتماعی کشور بوده و نقش فعالان این عرصه غیر قابل انکار است.

 

شهردار تیران با بیان اینکه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر هر کدام مسئولیت سنگینی در ارائه خدمت به مردم ایفا می کنند، تصریح کرد: نباید زحمات آنان مغفول بماند و شایسته است تا مشکلات این حوزه بررسی و برای رفع آن تلاش کرد.

 وی با بیان اینکه خانواده و به ویژه همسران رانندگان نقش مهمی در این راستا دارند، تصریح کرد: همسران رانندگان پشتوانه توسعه حمل و نقل به لحاظ همراهی با شوهر خود در تحمل سختی ها هستند.

 

حجتی ادامه داد: همسران رانندگان بابت صبر و تحمل و‌همراهی با این قشر سهم مهمی در پیشرفت کار دارند که امیدواریم لطف حضرت حق پشتوانه برای همسران باشد.

 

وی معتقد است، فعالان حوزه حمل و نقل علاوه بر نقش سازنده در اقتصاد و خدمت رسانی به جامعه، در نوع رفتار به ویژه رعایت قوانین و مقررات الگوی دیگران خواهند بود.

 

شهردار تیران با بیان اینکه قانونمداری رانندگان حمل و نقل عمومی می تواند یک رسانه برای توسعه فرهنگ‌ ترافیک باشد، اذعان داشت: جایگاه فرهنگی حمل و نقل موضوعی است که کمتر به آن پرداخته شده و مورد توجه قرار گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: سرویس مدارس و اتوبوس و مینی بوس های شهری که دانش آموزان را جابه جا می کنند خود به اندازه یک‌کلاس درس و ساعت آموزشی اهمیت دارند از این رو رانندگان این بخش باید الگوی رفتاری باشند.

 

توزیع یارانه برای توسعه حمل و نقل عمومی

 

حجتی با اشاره به نقش مدیریت شهری در توسعه حمل و نقل عمومی، گفت: مدیریت شهری در دوره جدید توسعه حمل و نقل عمومی را مورد توجه قرار داده و با اختصاص یارانه به این عرصه سهم پرداخت مردم برای بلیط و هزینه مسافر را در سرویس درون شهری کاهش داده است.

 

به گفته وی ماهانه بالغ بر ۲۱۰ میلیون ریال بابت حمل و نقل عمومی مینی بوس پرداخت می شود تا شهروندان با هزینه کمتر در شهر سفر کنند.

کد خبر 1240991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha