مشکلات حوزه های علمیه و طلاب خراسان جنوبی بررسی شد

حجت الاسلام محمدی گفت: مشکلات حوزه های علمیه و طلاب خراسان جنوبی در سفر مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت به استان بررسی و مقرر شد که پیگیری های لازم برای رفع آنها صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محسن محمدی صبح امروز سه شنبه (29 آذر) در برنامه زنده گفتمان هفته با اشاره به برکات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی، گفت: مردم خراسان جنوبی با حضور گسترده خود در مراسم استقبال از آیت الله رئیسی در بیرجند و نهبندان حماسه‌ای جدیدی خلق کردند و نشان دادند که در همه صحنه های دفاع از انقلاب و نظام حضور پر معنایی دارند.

 

مشاور استاندار در امور روحانیت با اشاره به سفر مشاور رئیس جمهور در امور حوزه های علمیه و روحانیت به خراسان جنوبی و برنامه های متعدد در استان، افزود: جلسه ای با حضور حجت الاسلام دولابی و وزیر کشور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خراسان جنوبی با حضور جمع زیادی از روحانیون و مدیران مدارس علمیه استان برگزار شد که بسیار پر ثمر بود.

 

وی با بیان اینکه همچنین جلسه ای برای ارکان حوزه و نظام تبلیغی و مساجد و شورای سیاسگذاری ائمه جمعه با حضور مشاور رئیس جمهور برگزار شد، افزود: در این جلسه روحانیون و ائمه جمعه علاوه بر بیان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه های علمیه، مشکلات مردمی را مانند مسکن و ... بیان کردند.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اجتماع بزرگ روحانیون استان در حوزه علمیه با حضور وزیر کشور، گفت: در این جلسه وزیر کشور به بیان مسائل روز جامعه و تبیین حوادث اخیر به ویژه اغتشاشات و پشت پرده های آن پرداخت که برای روحانیون بسیار مهم و امید آفرین بود.

 

وی با اشاره به اینکه ماحصل سفر مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت به استان بعد از جلسات کارشناسی و پیگیری های بعدی اعلام خواهد شد، گفت: خبرهای خوبی در حوزه های مختلف برای طلاب و روحانیون خواهیم داشت که در آینده بیان خواهد شد.

 

مشاور استاندار در امور روحانیت گفت: همچنین مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت از حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند بازدید کرد و مقرر شد که برای قرار گرفتن این مدرسه علیمه ذیل مدیریت حوزه های علمیه کشور نیز پیگیری ها از سوی مشاور رئیس جمهور صورت گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1241055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha