رونمایی از کتاب «کرامات و فضایل شهدای خراسان جنوبی» در اسفندماه

نوفرستی با اشاره به تألیف کتاب کرامات و فضایل شهدای خراسان جنوبی گفت: قرار بر رونمایی از این کتاب در روز شهدا (۲۲ اسفند) است.

ابوالفضل نوفرستی در گفتگو با خرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی با اشاره به آغاز تألیف کتاب کرامات و فضایل شهدای استان گفت: با توجه به تأکید نماینده ولی فقیه در اولین دیدار پس از قبول مسئولیت، نگارش و تألیف کتابی پیرامون فضایل شهدا در دستور کار قرار گرفت.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی افزود: نگارش و تألیف این کتاب با همکاری اداره کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، والدین، فرزندان، همسنگران شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس در دستور کار قرار دارد.

 

وی هزینه اختصاص یافته برای تألیف، هزینه مؤلف، تحقیقات و پژوهش از سوی این اداره کل را بالغ بر 20 میلیون تومان ذکر کرد و گفت: با این میزان اعتبار، چاپ هزار نسخه از این کتاب در دستور کار قرار دارد.

 

نوفرستی با بیان اینکه قرار بر رونمایی از این کتاب در روز شهدا (22 اسفند) است و همه توان بر این است که این کتاب در روز شهدا به پایان برسد، ادامه داد: گرچه حاضر نیستیم کیفیت کار را فدای سرعت کنیم و چنانچه کتاب و مطالب به پختگی لازم نرسید در آینده و زمان دیگر رونمایی خواهد شد.

 

به گفته وی کمیته ای با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس تشکیل شده و مطالب جمع آوری شده از کرامات شهدا از اقصی نقاط استان در این کمیته مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی از مصاحبه ها جمع آوری و برخی در حال جمع آوری است، تألیف کتاب در ارتباط با فضایل و کرامات شهدا را از نیازهای ضروری جامعه دانست و آشنایی با سیره زندگی و کرامات و فضایل شهدا را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم دانست.

 

وی در پایان از همه یگان های اعزام کننده نیرو در زمان دفاع مقدس اعم از سپاه، ارتش و... خواستار همکاری برای نگارش و تألیف این کتاب شد.

 

 

 

 

کد خبر 1241098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha