«محمد» محبوب‌ترین نام تازه متولدین سال ۲۰۲۲

مطالعه پژوهشی جداگانه شورای امور خانواده عربستان و مرکز آمریکایی «بی بی سنتر» نشان می دهد که نام «محمد» محبوب‌ترین نام نوزادان پسر در سال ۲۰۲۲ میلادی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مکه،  مطالعات منتشر شده توسط شورای امور خانواده عربستان حاکی از آن است که  نام محمد محبوب‌ترین نام در عربستان است و بیشترین نام ثبت شده در ثبت احوال است.

مطالعه پژوهشی منتشر شده از مرکز آمریکایی بی بی سنتر نیز نشان می دهد که محمد از نام‌های پرطرفدار و محبوب در جهان است.

 

شورای امور خانواده عربستان با اشاره به آداب انتخاب نام نوزاد، اعلام کرد: این آداب شامل اطمینان از معنای خوب، دوری از نام‌های نامناسب و متعلق به افراد کافر، دوری از نام‌هایی که تلفظ آن سخت است و دوری از انتخاب نام‌های زشت برای نوزادان است.

 

این شورا درباره اهمیت انتخاب نام نوزادان، اعلام کرد: یک اسم به همراه شخص تا آخر عمر می ماند،همچنین این نام عنوانی برای صاحب آن است. نام در شخصیت هر شخصی نقش دارد.

 

روزنامه انگلیسی «دیلی میل» اعلام کرد: به گزارش مرکز بی‌بی سنتر، ده‌ها هزار نفر از خانواده‌ها نام فرزندان تازه متولد شده خود را امسال از طریق این سایت ثبت کردند.

 

براساس این آمار، امسال نام «محمد» در رتبه اول و نام «نوح» در رتبه دوم قرار دارد.نام «تئو»، «لئو»، «الیور» در رتبه سوم تا پنجم قرار گرفتند.

کد خبر 1241115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha