دیدار دبیر کاروان «روایت حبیب» با خانواده شهید فاطمی اطهر

دبیر کاروان هنری «روایت حبیب» با خانواده شهید فاطمی اطهر از شهدای مدافع حرم خوزستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سید مهدی ابطحی، امروز سه‌شنبه (29 آذر) در دیدار با خانواده شهید حمیدرضا فاطمی اطهر از شهدای مدافع حرم خوزستان، اظهار کرد: یکی دوسالی است که جمعی از هنرمندان کاروانی هنری را تحت عنوان «روایت حبیب» راه‌اندازی کردند و برنامه‌هایی را به مناسبت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌کنند.

 

دبیر کاروان هنری «روایت حبیب» افزود: آغاز حرکت این کاروان یک ماه قبل از شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی است که در 10 استان کشور حضور پیدا کرده و برنامه‌های مختلفی را در شهرهای مختلف برگزار می‌کنند تا ادای دینی بر این شهید بزرگوار باشد.

 

وی اضافه کرد: خوزستان پنجمین استانی است که این کاروان حضور یافته و بعد از آن مهمان چند استان دیگر خواهیم بود و 13 دی که سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی است، در مزار شهید در استان کرمان برنامه بزرگداشتی خواهیم داشت.

 

ابطحی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، تصریح کرد: زحمتی که شهید فاطمی اطهر و شهدای مدافع حرم، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی کشیدند و مجاهدت‌های تک‌تک خانواده‌های شهدا قابل احترام است و دوستان و همسنگران شهدا همچنان پای کار هستند و انجام وظیفه می‌کنند تا راه این بزرگواران ادامه پیدا کند.

 

کد خبر 1241170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha