مراسم یادبود فرماندهان النصر در پارلمان عراق/ شهیدان«سلیمانی» و «المهندس» سد محکمی دربرابر حملات داعش بودند

مراسم یادبود شهادت رهبران النصر«ابومهدی المهندس» و «سردار قاسم سلیمانی» با حضور «سید عمار حکیم» و «محسن المندلاوی» در پارلمان عراق برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از فرات نیوز، پارلمان عراق به مناسبت سالگرد شهادت رهبران النصر«ابومهدی المهندس» و «سردار قاسم سلیمانی» مراسم یادبودی در سالن بزرگ پارلمان برگزار کرد.

در این مراسم  «سید عمار حکیم» رئیس ائتلاف نیروهای دولت ملی و «محسن المندلاوی» معاون اول رئیس پارلمان و تعدادی از نمایندگان، مسئولان و شخصیت‌های سیاسی حضور داشتند.

 

المندلاوی در این مراسم گفت: ما امروز گردهم آمدیم تا یادی از جانفشانی‌های فرماندهان النصر شهید المهندس و شهید سلیمانی  و همراهانشان کنیم که درحالی پرچم اسلام را برافراشته بودند و با ستمگران صلح نکردند و به سمت خدا عروج کردند. خوشحال از آنچه خداوند از فضل خود به آنها عطاکرد. شهادت بزرگ‌ترین مقام نزد خدا پس از نبوت است.

 

وی افزود: اکر شهدا را به خاطر مقام والایشان تجلیل می کنیم، اما از فقدان آنها با درد و اندوه یادمی کنیم. زیرا آنها مایه الهام همه مستضعفان در این سرزمین و حامیان پرچمدارانی هستند که برای پیروزی حق برخاستند  و با باطل مبارزه می کنند و همچون سدی محکم دربرابر حملات وحشیانه داعش ایستادند تا پیروزی را با دست‌هایشان و دست قدرت ملی محقق کردند.

 

المندلاوی بر ادامه مطالبه قصاص قاتلان تا احقاق حق تاکید کرد.

المندلاوی در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکس شهدا و ماکت‌هایی از آنها و  برخی از وسایل شخصی‌شان را افتتاح کرد.

کد خبر 1241179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha