حضور ۵۰ درصد بانوان در رویداد ملی هنری جان فدا

هاجر سلیمی نمین از حضور ۵۰ درصد بانوان در رویداد ملی هنری جان فدا گفت: این بانوان به تاسی از حضرت زهرا (س) به عنوان اولین مدافع حریم ولایت در این رویداد شرکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست خبری رویداد ملی هنری جان فدا ویژه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بعد از ظهر امروز سه شنبه 19 آذر با حضور حجت الاسلام محمد جواد رنجبر دبیر رویداد، نوید سیمبر و هاجر سلیمی نمین در مجموعه فرهنگی هنری شهدای هفتم تیر برگزار شد.

 

در این نشست، هاجر سلیمی نمین، نماینده بانوان هنرمند شرکت کننده در رویداد ملی جان فدا گفت: ما از شاهدان تاریخ هستیم که می گوییم سردار شهید از مومنان بودند و عهد بستند به حمایت از ولایت امام علی و پیامبری حضرت محمد. ایشان در جهان معاصر شناخته شده هستند و از اسطوره های جهان معاصر نه تنها در ایران بلکه در جهان اسلام و کل دنیا شخصیت شناخته ای است که دوستان بسیار و دشمنان زیادی دارد. در این رویداد بسیاری از دوستان جمع شدند و می خواهند برای دوستان و دشمنان خلق اثر کنند. این عده خودجوش دور هم جمع شدند و رویدادی کاملا مردمی را برگزار می کنند.

 

وی اظهار کرد: ستاد مردمی حاج قاسم سلیمانی کمک کردند که رویداد ملی جان فدا شکل بگیرد و گروهی از اساتید دانشگاه و دانشجویان هنر دست به دست هم دادند که پیرامون شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خلق اثر کنند.

 

وی اظهار کرد: 50 درصد شرکت کنندگان در رویداد ملی هنری جان فدا بانوان هستند. در این رویداد تاکید داریم که 50 درصد بانوان هستند که به تاسی از اولین مدافع حرم حضرت زهرا (س) جمع شدند تا مشق دفاع از حریم ولایت کنند.

 

هاجر سلیمانی نمین اظهار کرد: نکته قابل توجه کارگاه سه روزه جان فدا کاربردی بودن آثاری است که در این رویداد خلق می شوند و علاوه بر آثار، آثار حوزه گرافیک و تصویرگری آثاری در حوزه های جدید نیز خلق خواهند شد که کاربردی باشند و در زندگی روزمره قابل استفاده باشند.

 

 

کد خبر 1241190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha