نشست هیئتی‌ها و چهره‌های انقلابی باعث ناامیدی دشمنان می شود

حجت الاسلام گرزین گفت: نشست هیئتی‌ها و چهره‌های انقلابی باعث اجتماع قلوب مسلمانان و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام عباسعلی گرزین عصر امروز (سه شنبه 29 آذر) در مجمع خادمین اهل‌بیت شهرستان گرگان گفت: نشست هیئتی‌ها و چهره‌های انقلابی باعث اجتماع قلوب مسلمانان و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه دشمنان به خوبی به قدرت اتحاد مسلمانان واقف هستند، افزود: آنها تلاش می‌کنند تا با اختلاف افکنی، تفرقه و ایجاد مشکلات گوناگون از ایجاد اجتماع قلوب مسلمانان جلوگیری کنند.

 

وی ادامه داد: در 50 سال گذشته با همت همه پیر غلامان و خادمان اهل بیت (ع) به دستاوردهای خیره کننده ای دست یافته ایم که دشمن نمی تواند آن را ببیند.

 

حجت الاسلام گرزین اظهارداشت: اغتشاشات اخیر در کشور نشان داد که دشمن تحمل دیدن این همه پیشرفت، اقتدار و امیدواری به آینده جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

 

وی گفت: مردم کشور به این باور رسیده اند که انقلاب ما زمینه ساز انقلاب مهدی (عج) است و با افتخار برای آن هزینه می کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: حاج قاسم سلیمانی به عهد خود با امام و خدای خود به خوبی عمل کرد و همه ما هم باید با حاج قاسم، امام حاج قاسم و خدای حاج قاسم عهد ببندیم و تمام تلاش خود را برای زمینه سازی ظهور فراهم کنیم.

 

وی ادامه داد: دشمن در سه ماه اخیر در جریان اغتشاشات همه نیروهای خود را جمع کرد تا نظام محاسبات کشور را بهم بزنند اما هرگز موفق نمی‌شوند.

 

حجت الاسلام گرزین با بیان اینکه شهادت حاج قاسم نیز باید همچون محرم و ایام فاطمیه مردمی برگزار شود، گفت:  فکر و عقیده حاج قاسم جدا از سیره ائمه نبود و همه هستی خود را در این راه صرف کرد.

 

وی تاکید کرد: همه افراد جامعه باید به اندازه توان خود سالگرد این مرد بزرگ را گرامی بدارند.

 

کد خبر 1241221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha