ایجاد شبهه بین مردم و مسئولان از اهداف دشمن در جنگ نرم است

مهاجر گفت: ایجاد شبهه بین مردم و مسئولان از اهداف دشمن در جنگ نرم است که در اغتشاشات اخیر نیت شوم خود را به خوبی نشان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیدعلی مهاجر عصر امروز (سه شنبه 29 آذر) در مجمع خادمین اهل‌بیت شهرستان گرگان گفت: هیئتی‌ها در جنگ رسانه‌ای دشمن از روحیه بالایی برخوردارند و جنگ رسانه‌ای دشمن بر آنها اثرگذار نبوده است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به شکست دشمن در جنگ سخت، افزود: دشمن بعد از شکست در این جنگ، جنگ فرهنگی را علیه کشور به راه انداخت.

 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری از این جنگ به عنوان های تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی، قتل عام فرهنگی، جنگ نرم، شبیخون فرهنگی و جنگ ترکیبی یاد کرده است.

 

مهاجر اظهارداشت: ایجاد شبهه بین مردم و مسئولان از اهداف دشمن در جنگ نرم است که در اغتشاشات اخیر نیت شوم خود را به خوبی نشان دادند.

 

وی در ادامه واعظان و مداحان را دو بال هیئت های مذهبی بیان کرد و گفت: واعظان و روحانیون کار کادرسازی انجام داده و روحیه مسئولیت پذیری را در جوانان ایجاد می‌کنند و مداحان نیز با حماسه آفرینی و شور انگیزی اهداف هیئت را به پیش می‌برند.

 

کد خبر 1241223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha