اجرای برنامه تفریحی برای مساجد اهواز

مسئول کانال مساجد فعال خوزستان، از اجرای برنامه تفریحی برای اعضای مساجد، مجموعه‌های فرهنگی و خانواده‌های اهوازی خبر داد.

حجت الاسلام شریف پور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، از اجرای برنامه تفریحی برای مساجد خبر داد و اظهار کرد: با توجه به نیاز تربیت نسل نوجوان با فیلم های آموزنده، مجموعه کانال مساجد فعال خوزستان برنامه هایی را در زمان های مختلفی در این خصوص تدارک دیده است که از جمله آنها می‌توان به هماهنگی جمع صدها نفری مساجد اهواز برای تماشای فیلم های منطقه پرواز ممنوع، منصور و موقعیت مهدی در سینما اشاره کرد. 

 

مسئول کانال مساجد فعال خوزستان، افزود: با توجه به استقبال مساجد اهواز در برنامه های قبلی کانال مساجد فعال اینبار برنامه ای را جهت تماشای انیمیشن زیبا و آموزنده ی لوپتو تدارک دیده است. 

 

وی با بیان اینکه این برنامه مناسب مقاطع ابتدایی و راهنمایی است اما شرکت بقیه سنین خارج از لطف نیست، عنوان کرد: مساجد، مجموعه های فرهنگی و خانواده های اهوازی می‌توانند جمعه عصر (۲ دی) همراه با تخفیف ویژه به تماشای این انیمیشن زیبا بنشینند. 

 

حجت الاسلام شریف پور، در پایان تصریح کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این برنامه می‌توانند در کانال مساجد فعال خوزستان در پیام رسان ایرانی ایتا به آدرس @masaajed عضو شوند.

 

کد خبر 1241232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha