آمادگی گیلان برای برگزاری باشکوه مراسم تشییع و وداع شهید گمنام

حجت الاسلام مهدوی از آمادگی گیلان برای برگزاری باشکوه مراسم تشییع و وداع شهید گمنام خبرداد و گفت:فرهنگ شهدا صامن بقای نطام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام سعید مهدوی امروز( دوشنبه، ۲۸ آذر) در جلسه ستاد فاطمیه استان گیلان جهت هماهنگی تشیع و وداع با شهدای گمنام، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا( سلام الله علیها)، اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) الگوی تمام عیار برای جامعه بشریت بویژه زنان است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر ترویج سبک زندگی فاطمی، افزود: جامعه امروز به شدت نیازمند سبک زندگی فاطمی است و پیاده سازی سیره حضرت فاطمه زهرا(س) باید مورد توجه همه قرار گیرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به حصور سه شهیدگمنام به این استان، بیان کرد: شهدا مایه آسایش، امنیت و آرامش جامعه اسلامی هستند.


مهدوی با اشاره به برکات وجود شهدای گمنام در این کشور، اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن دوام و قوام انقلاب اسلامی است و باید پررنگ شود.


وی با اشاره به حضور حماسی مردم در مراسم شهدا در نقاط مختلف کشور بویژه گیلان، افزود: مردم گیلان با فرهنگ و سیره شهدا مانوس هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از آمادگی این استان برای برگزاری باشکوه تشییع شهدا که روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام علیها)، از ساعت نه و نیم صبح از میدان پل عراق، بیان کرد: همیشه مردم گیلان در پاسداشت مراسم شهدا حضوری چشم گیری و حماسی داشتند و برگزاری مراسم سه شهید گمنام هم باشکوه برگزار می شود.

کد خبر 1241233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha